Joo, naimisiin olisi tarkoitus mennä 2016 elokuussa ja nyt olen yrittänyt hieman kartoittaa hääpaikkoja Kuopiosta tai sen läheisyydestä Kahta paikkaa ollaan jo käyty katsomassa (rauhalahden kartanoa ja koivurannan hotellia). Tämä rauhalahden kartano vaikuttaa mainiolta, mutta hieman pieneltä. Vieraita olisi tulossa noin 120 henkilöä, ja yhtenä ehtona hääpaikalle olisi että saisi itse hoitaa catering- ja juomapuolen. Mitä muita paikkoja täältä löytyy? Siis pitäisi mahtua noin 120hlöä ja tuo catering juttu, ettei olisi ravintolan oma ja olisi muutenkin viihtyisä paikka... Vinkkejä kiitos :)
Ja ai niin, Fagernasin kartano ei ole enää käytössä :(
Hääpaikkoja Kuopiosta?
plaa
0
81
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483