Vanha pieru? ikäkriisi

matti

Moro..

Onko niin, että 26v mies on liian vanha liikkuun enää baareissa? Pitäisikö ns luovuttaa jo, tarkoitan luovuttamisella hengailua baareissa jos vaikka hakisi naisseuraa jos kyseessä on joku k-20 mesta... tai k-22.

En oikein tiedä miten naiset suhtautuu tällaisiin meidän ikäisiin sälleihin.. monet on aluksi et "ohoh ai et 26" mut sit eivät välttämättä kylmääkään viestiä anna vaan ilta voi päättyä ihan... hyvinkin ;) ja tapailua jatkuu vielä toistekkin mut ai miks helvetissä sit kysyn..

No siksi et sit taas välistä tuntuu et on liian vanha liikkuun yöelämässä ku katselee niitä just parikymppisiä tai monasti alle bileanimaaleja.. ei sillä ettäkö nyt hirveesti vanhemmalta NÄYTTÄS mut.. empä tie, ehkä se on vaan itestä kii miten suhtautuu.... TAI sitten te naiset 18-22v 23v tms voitte siel sanoo totuuden torven miten koette jos baarissa teitä naisia lähestyy tän ikäinen sälli.. ?

13

2432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namu 18

      parempi jättää tuossa iässä baari-ilot nuoremmille ja suunnata sinne lähipubiin heittämään tikkaa.
      Tai vielä parempi jos menet vanhainkotiin vapaaehtoistyöntekijäksi lukemaan sanomalehtiä perjantai ja lauantai-iltaisin.

      Tuossa iässä on turha yrittää iskeä 18-23 vuotiaita, kyllä se ikähaarukka on paremminkin on siitä yli 26----> ei näytä liian epätoivoiselta ja naurettavalta.

      Noh aivan maanvaivaksi ei tuon ikäiset ole jos ostavat drinkkejä, muuten unohda.....

      • wanha

        olet pikkusen nuori vastaamaan tällä palstalla!


    • Teinihelvetin kirous

      Olen itse "vasta" 23v neitonen, sattuneesta syystä joutunut käymään lähiaikoina teinihelvetissä useammin kuin pää kestää. Meininki on jotain aivan eri luokkaa kuin "tasokkaammissa" :D paikoissa, koska teinipaikat on sitä baarissa olemisen harjoittelua. Lempipaikkani joka K-22 on todellakin siksi viihtyisä, että siellä läy myös vanhempaa väkeä, siis jopa 50v. Jotku bimbot jaksaa tuijotella muita ihmisiä ja naureskella, koska eivät osaa muuten ottaa rennosti. Tämä meininki jyräsi teinimestassa.

    • mari

      jos sun ikäsellä on jo ikäkriisi...niin voi..voi.

      mä olen jo 38v.eikä ikä paina missään.eiku baanalle vaan..ja lippu korkeelle:)

    • emilii 1

      kyllä me vielä 26-vuotiaistakin tykätään =)

      • emilii 1

        tähän vielä ikänikin, 23v..


    • nuori naine 30

      Oli ihan pakko vastata, ku harvoin näkee miesten kirjottavan tollasta. Itse en pidä itseäni vanhana, se on asenteesta kiinni. Hillun edelleen baareissa ja ikä ei ole ollut koskaan haittana tai esteenä toisen lähestymiseen.

      Ikä on oikeasti numero. Ne jotka kammoksuu sun ikääs, niitä pelottaa vanheneminen. Ja klisee vaik onkin, se käy meille kaikille.50- vuotias voi olla täys pentu ja 20-vuotias taas kypsempi, et ei se ikä kaikkea sano todellakaan. Lippu korkeelle mies, olet juuri sopivan ikäinen. Älä juttele ääliöiden kans, sillä siitä pääsee. Mä oon seurustellu vanhempien ja nuorempien miesten kans ja yhtä kivaa on ollu, yksilöitä me kaikki olemme:)

    • 22-v tyttö

      Höpöm löpön sinä mikään vanha ole! Jos en seurustelisi niin ihan varmasti sinun ikäisiä jätkiä katselisin! Et todellakaan oo vanha, 30-v ei myöskään oo vielä vanha. Jos on 50 ja iskee kakskymppisiä naisia niin SE on säälittävää....

    • juueih

      En tunne kovinkaan montaa ikäistäni naista (22-23v) joka seurustelisi ALLE 26vuotiaan kanssa. 22-vuotiaat miehet on suurimmaksi osaksi vielä aika kypsymättömiä. Tietysti niitä useita poikkeuksia lukuunottamatta.

      • juueih

        Ja totta munassa sitä baarissa pitää käydä.


    • Niin.

      "Onko niin, että 26v mies on liian vanha liikkuun enää baareissa? Pitäisikö ns luovuttaa jo, tarkoitan luovuttamisella hengailua baareissa jos vaikka hakisi naisseuraa jos kyseessä on joku k-20 mesta... tai k-22. "


      Ei ole, vaan itseasiassa liian nuori.
      Baarit on aikuisille.

      "Jos on 50 ja iskee kakskymppisiä naisia niin SE on säälittävää...."

      Ei kaksikymppiset naisia ole vaan amispissiksiä ja viiskymppinen tekee mitä tahtoo kysymättä sitä sinulta.
      tosin viiskymppinen saa oikeita naisia niin ei tarvi pikkupikkupissiksiä vokotella.

      • Niin.

        "Et todellakaan oo vanha, 30-v ei myöskään oo vielä vanha. "

        No yleensä ei ole.
        Kai täällä nyt teinit tietää mikä on vanha vai onko aivot jäässä?
        Vanha ihminen on 70 vuotias.


    • olen jo yli 60 ja käyn tanssimassa ja tanssin 18 - 55v naisten kanssa.
      Monikaan nuori ei ole kypsynyt ajatuksissaan aikuiseksi. Enkä välitä nuorten kielteisistä ja paheksuvista mielipiteistä. Nuoret naiset tehtykin vanhemmille miehille elämän iloksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe