En suosittele vaahtoruiskutusta kenellekään. Olisi pitänyt tutustua aiheeseen ennen toimenpiteeseen menoa. Ohjeet todella erilaisia riippuen missä toimenpide tehdään (esim. istumatyötä tekevä voi saada sairaslomaa viikon). Itse menin töihin heti toimenpiteen jälkeen (istumatyö). Toisen ohjeen mukaan olisi pitänyt kävellä heti n. puoli tuntia. Itselleni toimenpide tehtiin tammikuun lopussa (maksoi 675 euroa) ja tehtiin ilman puudutusta, ei mikään kiva operaatio. Sukka laitettiin toimenpiteen jälkeen, joka sekään ei oikein tuntunut sopivalta (ohut nilkka ja paksu reisi yhdistelmä). Sain valittamalla työterveydestä muutaman päivän sairaslomaa. Vieläkin on jalka kipeä, ei mm. kärsi ajaa autolla ja muutenkin autossa istuminen on vaikeaa (työmatkakin n. 45 min. suuntaansa). Joudun syömään vahvaa särkylääkettä. Tämän viikon olen nyt sairaslomalla. Eilen kävin tarkastuttamassa jalan (ultrattiin) toisella lääkärillä. Mitään tukkeumaa ei löytynyt, mutta lääkäri sanoi, että ehkä lääkettä on mennyt kudoksiin, joka voisi selittää kivun. Jälkitarkastus on nyt n. kuukauden kuluttua ja sen tekee toimenpiteen suorittanut lääkäri. Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Vaahtoruiskutus
Epäonnea
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249