Rukouksella parantaminen

Uskova75

Osaako kukaan sanoa mistä voisin löytää kristityn sairaiden puolesta rukoilijan tai rukouspiirin, joka voisi käydä kotona rukoilemassa puolestani? Asun Järvenpäässä.

12

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siunattu

      www.siunauksia.net Kyseleppä tuolta, osaa neuvoa

    • Hei keskiaika ja taikausko meni jo,tervetuloa 2000 luvulle ja lääketieteen pariin.

      • jube1122

        Tässä on varmaan tultu siihen pisteeseen että lääketiede ei pysty auttamaan. Itse olen kokenut sen ja menettänyt uskon lääketieteiseen. Lääkärit vain syöttää kalliita myrkkyjä ilman mitään apua. Nyt suosittelen hakea apua luontaisista hoidoista niistä sain itse avun todella vakavaan sairauteen. En sano että kaikilla auttaisi mutta ennemmin luontaista apua kuin myrkkyjä kehoon. Ei ihmisenkehoa ole tehty myrkyille. Entuomitse jos haluat kokeilla hakemaasi apua.


      • eiminullee
        jube1122 kirjoitti:

        Tässä on varmaan tultu siihen pisteeseen että lääketiede ei pysty auttamaan. Itse olen kokenut sen ja menettänyt uskon lääketieteiseen. Lääkärit vain syöttää kalliita myrkkyjä ilman mitään apua. Nyt suosittelen hakea apua luontaisista hoidoista niistä sain itse avun todella vakavaan sairauteen. En sano että kaikilla auttaisi mutta ennemmin luontaista apua kuin myrkkyjä kehoon. Ei ihmisenkehoa ole tehty myrkyille. Entuomitse jos haluat kokeilla hakemaasi apua.

        Ja mistä tiedät mitä luontaistuotteet sisältävät, onko tutkittu?


    • Kivikovateos

      Miksi kyselet puoskareita ja välimiehiä,ei kenelläkään heistä ole sen enempää voimaa kuin itselläsi,eivät he ole mitään apostoleita taikka profeettoja.Petosta
      harjoittavat,tuhoamalla viimeisetkin toiveet.Lue raamattua itse,se auttaa
      sinua saamaan henkeytyksen totuuteen,mistä on kyse ja miksi raamattu on
      meille annettu ohjeeksi tulevaisuudelle.Mitään muuta "selitys-kirjaa" et
      tarvitse elämäsi aikana,raamatusta löytyy kaikki ohjeet,ja se lujittaa elämäsi.

    • SormensaPelissä

      Olet saanut järkiperäiset ohjeet,ala toimia sen mukaan,ja hanki itsellesi vanhempi suomalainen käännös,uudemmat eivät ole paljonkaan arvoisia
      väärennyksineen.Taisi olla Jumalan nimikin vanhoissa käännöksissä,koska
      ne ovat enemmän totuuden mukaisia kuin modernit käännökset,joihin
      saatanalla on sormensa pelissä.

    • Tuolta

      www.thelastreformation.com

    • sekatyomies
    • meria

      Hei Uskova75!

      Edellinen vastaaja kirjoitti hyvän linkin, jos mahdollista niin mene healingroomiin jossa puolestasi rukoillaan.
      Voit olla yhteydessä myös oman seurakuntasi pappiin.

      Olen itse käynyt healingroomissa jossa puolestani on rukoiltu ja saanut apua.

      Siunausta sinulle, rukoilen puolestasi heti kirjoitettuani tämän.

    • Mierukoilen

      Vapahtajamme Jeesus Kristus kantoi syntimme ja sairautemme omassa ruumiissaan Golgatan keskimmäisellä ristillä ja hänen haavansa kautta me olemme paratut. VT Jesaja 53 luku.

    • JeesusonKaikkivaltias

      www.uskonsana.com/esirukous

    • Anonyymi

      Itse olen käynyt tuolla healingroomsin tilaisuudessa rukoiltavana ja saanut sieltä apua, suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe