Osaako kukaan sanoa mistä voisin löytää kristityn sairaiden puolesta rukoilijan tai rukouspiirin, joka voisi käydä kotona rukoilemassa puolestani? Asun Järvenpäässä.
Rukouksella parantaminen
12
139
Vastaukset
- siunattu
www.siunauksia.net Kyseleppä tuolta, osaa neuvoa
Hei keskiaika ja taikausko meni jo,tervetuloa 2000 luvulle ja lääketieteen pariin.
- jube1122
Tässä on varmaan tultu siihen pisteeseen että lääketiede ei pysty auttamaan. Itse olen kokenut sen ja menettänyt uskon lääketieteiseen. Lääkärit vain syöttää kalliita myrkkyjä ilman mitään apua. Nyt suosittelen hakea apua luontaisista hoidoista niistä sain itse avun todella vakavaan sairauteen. En sano että kaikilla auttaisi mutta ennemmin luontaista apua kuin myrkkyjä kehoon. Ei ihmisenkehoa ole tehty myrkyille. Entuomitse jos haluat kokeilla hakemaasi apua.
- eiminullee
jube1122 kirjoitti:
Tässä on varmaan tultu siihen pisteeseen että lääketiede ei pysty auttamaan. Itse olen kokenut sen ja menettänyt uskon lääketieteiseen. Lääkärit vain syöttää kalliita myrkkyjä ilman mitään apua. Nyt suosittelen hakea apua luontaisista hoidoista niistä sain itse avun todella vakavaan sairauteen. En sano että kaikilla auttaisi mutta ennemmin luontaista apua kuin myrkkyjä kehoon. Ei ihmisenkehoa ole tehty myrkyille. Entuomitse jos haluat kokeilla hakemaasi apua.
Ja mistä tiedät mitä luontaistuotteet sisältävät, onko tutkittu?
- Kivikovateos
Miksi kyselet puoskareita ja välimiehiä,ei kenelläkään heistä ole sen enempää voimaa kuin itselläsi,eivät he ole mitään apostoleita taikka profeettoja.Petosta
harjoittavat,tuhoamalla viimeisetkin toiveet.Lue raamattua itse,se auttaa
sinua saamaan henkeytyksen totuuteen,mistä on kyse ja miksi raamattu on
meille annettu ohjeeksi tulevaisuudelle.Mitään muuta "selitys-kirjaa" et
tarvitse elämäsi aikana,raamatusta löytyy kaikki ohjeet,ja se lujittaa elämäsi. - SormensaPelissä
Olet saanut järkiperäiset ohjeet,ala toimia sen mukaan,ja hanki itsellesi vanhempi suomalainen käännös,uudemmat eivät ole paljonkaan arvoisia
väärennyksineen.Taisi olla Jumalan nimikin vanhoissa käännöksissä,koska
ne ovat enemmän totuuden mukaisia kuin modernit käännökset,joihin
saatanalla on sormensa pelissä. - Tuolta
www.thelastreformation.com
- sekatyomies
ken ties täältä http://www.healingrooms.fi/?sid=109
- meria
Hei Uskova75!
Edellinen vastaaja kirjoitti hyvän linkin, jos mahdollista niin mene healingroomiin jossa puolestasi rukoillaan.
Voit olla yhteydessä myös oman seurakuntasi pappiin.
Olen itse käynyt healingroomissa jossa puolestani on rukoiltu ja saanut apua.
Siunausta sinulle, rukoilen puolestasi heti kirjoitettuani tämän. - Mierukoilen
Vapahtajamme Jeesus Kristus kantoi syntimme ja sairautemme omassa ruumiissaan Golgatan keskimmäisellä ristillä ja hänen haavansa kautta me olemme paratut. VT Jesaja 53 luku.
- JeesusonKaikkivaltias
www.uskonsana.com/esirukous
- Anonyymi
Itse olen käynyt tuolla healingroomsin tilaisuudessa rukoiltavana ja saanut sieltä apua, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009