Ostin kokeeksi halpatavaratalosta Bioteekin KP200 Superia (40 tabl), mutta en vielä syönyt niitä. Onko siitä kellään kokemusta? Enemmän kuin kalkkitabletin veroinen?
Onko KP2000 Sperista apuja?
3
120
Vastaukset
- uthm
useinmitenhän voi olla blasebo vaikutus mutta mulla on sinulle myytävänä oikeaa tykki tavaraa apteekista ostettua potenssilääkettä orion siidelnafil,50,mg,toimii myyn sinulle edullisesti ja paperit mukaan josta näkyy että apteekista ostettu. laitahan e,mail,jos kiinnostaa
- Hohhoijjakkaa
Apteekista saa reseptillä näitä parilla eurolla paketillisen...
- VittuMitäPaskaaaaa
Oikeesti..... miksi kukaan ikinä tilailisi mitään pimeää kamaa keneltäkään tuntemattomalta netistä? Jessus sentään yhden erektiopillerireseptin hankkiminen lekurilta EI TODELLAKAAN OLE VAIKEAA, mene lekuriin, pyydä resepti, mene apteekkiin ja hae pillerit - that's ti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358