Ette osaa leikata hiuksia,ette osaa edes palvella asiakkaita !! Miksi vaivautua edes kouluun kun laitatte kaikki asiat päin helvettiä !? Toivottavasti vielä mietitte alanvaihtoa.Ärsyttävät teinit siellä vaan kikattaa ja lässyttää kun "ärsyttää" niin kovasti "siis daa" Myös kassalle terveiset.Ette osaa kassallakaan olla.
Studio Parcos
37
2157
Vastaukset
- 2haaraa
Vika ei ole opiskelijoissa, se kumpuaa paljon ylempää.
- iloinenopiskelija
Mikä sinä oot kitisemää, älä tule jos ei kelpaa.
- pettynytniinvitusti
Taitaa olla itse hemo neiti siellä joka ei osaa palvella asiakkaitaan
- vihainen-asiakas46
mitä sinä kitiset siellä? opetelkaa asiakaspalvelua ja pidä suusi kiinni!
- iloinenopiskelija
Kertokaa toki enemmän tästä "huonosta asiakaspalvelusta / tarkentakaa perinpohjaisesti kuinka on ollut huono palvelu.
- Kokenutparcoksella
Jos ja kun olette katsonut peiliin ennen leikkausta ja olette nähneet ruman ihmisen rumilla hiuksilla, jonka jälkeen olette miettinyt että nyt on pakko saada ulkonäköön muutosta.. Menette parcokselle hiustenleikkaukseen joka on suunillee ilmanen ja jossa leikkaajat ovat HUOM. Opiskelijoita jotka opiskelevat hiustenleikkuuta. Ja sen jälkeen ette vieläkään totu omiin röpelöisii hiuksiin niin en välttämättä ensimmäisenä rupeisi huutelemaan täällä ja haukkumaan studio parcosta jossa omasta mielestä ollut paljon parempaa jälkeä, ja huomattavasti parempaa ja rennompaa palvelua kuin monessa alan yrityksess. Joten leikkaa ite itselle vaikka kalju ja muuta kanarian vuoristoon luolaan ja ole sujut itsesi kanssa.
- ärsyyntynytihmisiin
Nimimerkillä pettynytniinvitusti on näköjään nimensä perusteella erittäin kypsä haukkumaan nuoria kun täällä valittaa koululaisten työstä. Jokaikinen joka osaa lukea, ymmärtää että koulussa opiskellaan eikä sellaselta voi odottaa ammattilaisen työtä. Haluisin erittäin mielellään tietää miks ihmeessä ootte olleet ylipäätään valmiita maksamaan opiskelijoiden tekemästä työstä jos ne on "ärsyttäviä teinejä"? Ja kysyit miksi vaivautua kouluun..... Miksi itse vaivauduit kirjoittamaan tänne etkä menemään suoraan studio parcoksen opettajien juttusille? Yritit mahdollisesti saavuttaa tällä viestilläsi jotain aivan kuten opiskelijatkin haluavat saavuttaa tekemällään työllään hyvää. Toivottavasti oot ylpeämpi itsestäsi kuin yksikkän studio parcoksen "ärsyttävistä vitun teineistä".
- asiakas34
No miksi sitten Silveriassa saa hyvää palvelua ja hyvää ruokaa? He eivät kikata tai ole tympeitä asiakkaille.Liekö missä sitten vika?Luulisi myös Parcoksella saavan hyvää palvelua ja hyvän leikkauksen? KIITOS !
- ihmeissään
Olisi kiva tietää että mistä luokasta puhut?
- naurettavaa111111
Puhun ensinmäisen vuoden opiskelijoista. Sieltä kahdesta opiskelijasta jokka ei osaa tehä mitään muuta kuin valittaa ja kiroilla
- Itseoletnaurettava
Eli koska kaksi teiniä valittavat ja kiroilevat, koko paikka on paska? Et sitten viitsinyt mennä opettajalle kertomaan kyseisistä oppilaista, vaan päätit vetää herneen aivoihin asti ja kirjoitella Suomi24:seen, kuinka paskaa palvelua sait. Voi hyvä luoja.
- iloinenopiskelija
Taitaa vaan olla asialla elämäänsäkyllästynyt (koska suomil24:ään valittaminen kun opettajillekkin olisi voinut mennä sanomaan) valittaja jolle ei yksinkertaisesti mikään kelpaa ja kaikesta on pakottava tarve valittaa.
- asiakas-kammo
Asiakkaat voisivat myös herätä tähän maailmaan
"Olemme kuitenkin oppilaitos ja opiskelijamme harjoittelevat vasta! Tämä on huomioitu hinnoissamme, mutta varaathan riittävästi aikaa ja kannustavaa asennetta! Opiskelijat ovat eri vuosikursseilla, toiset ovat vasta opintojensa alussa ja toiset taas opintojensa päättövaiheessa. Sinä asiakkaana olet myös auttamassa opiskelijan onnistumisen iloa ja kasvattamassa heitä valitsemaansa ammattiin"
Sanokaa suoraan asiakkaalle jos asiakas alkaa piipittämään jotain.Niin minä ainakin teen !!
joka kitinästä 10€ hintaan niin rupeaa olemaan hiljaa.
T.Asiakaspalvelija- käynSeinäjoella
Tyypillinen vaasalainen asiakaspalvelija olet. Juuri tuollaista se on monessa paikassa. Asiakaspalvelussa oleva kuvittelee, että ilman asiakkaita häntä tarvittaisiin johonkin.
- gethelp
Tyypillinen kitisijä.Luulee asiakkaana itsestään liikoja! Hanki apua,tulet tarvitsemaan sitä !
- Tyytyväinen
Minä olen saanut hyvää palvelua, tulevat ammattilaiset osaavat jo nyt hoitaa tehtävänsä. Palvelu erittäin hyvää ja työn jälki ammattitaitoista. Suosittelen!
- TyytyväinenIra
Itse olen ollut Studio Parcoksen asiakkaana. Sain hyvää palvelua, enkä huomannut viestiketjun aloittajan mainitsemia epäkohtia. Olin tyytyväinen niin omiin hiuksiini, kuin paikan ilmapiiriinkin. Opiskelijat olivat iloisia ja hoitivat työnsä parhaansa mukaan. Pitää ymmärtää, että he ovat opiskelijoita, eikä heiltä voi odottaa samanlaista kädenjälkeä kuin ammattilaisilla, joilla on monen vuoden kokemus alasta. Itse olin tyytyväinen, mutta jos sinä koit saavasi huonoa palvelua, eikö olisi parempi kertoa kokemuksista RAKENTAVASTI suoraan opettajalle tai opiskelijoille, jolta sait palvelua? On hyvä antaa myös negatiivista palautetta, jotta opiskelijat voisivat oppia mahdollisista virheistään, mutta tämänkaltaisella hyökkäävällä asenteella, ei asiaan saada muutosta.
- pettynytasiakas
pitäähän sitä nyt sanoa suoraan eikä lähteä mielistelemään yhtään !! mitenkäs annat rakentavaa palautetta ?? "leikkasit mun hiukset väärin ja huonosti mutta ei se mitään haittaa,ensi kerralla menee sitten paremmin" ??
- iloinenopiskelija
Se on jokaisen oma valinya kykeneekö antamaan palautetta huomaamistaan epäkohdista, vai mielisteleekö ja valittaa suomi24:ssä. Tässäkään asiassa ei voi yleistää, että kaikki opiskelijat olisivat kuvailemiasi. Tarkentaisitko vielä ystävällisesti mistä luokasta puhut ?
- niin_naurettavaatämä
Kannattaiskohan mennä sanomaan tai kertoa tässä että ketkä opiskelijat ovat kyseessä kun kuitenkin tätä kaikki opiskelijat lukevat
- uusisukupolvi-on-pskaa
Hyvin sovit asiakaspalveluun kun reklamaatiostakin pitää nostaa noin iso haloo !! aikuistu !!!!!
- olettehahaahahahah
"tervetuloa meidän omaan teini kampaamoon! Meiltä saat "loistavan" hiusten leikkuun ja saatte myös kuunnellä ärsyttävää kikatusta ja juoruja.Saatte myös kertoa omat juorunne niin kerromme ne heti muille.Tervetuloa!"
- Ira--
''Pitäähän sitä nyt sanoa suoraan...'' Onko sinun käsityksesi suoraan sanomisesta se, että käyt nettifoorumilla valittamassa saamastasi palvelusta? Lisäksi, rakentava palaute ja mielistely ovat kaksi eri asiaa.Teini-ikäisiltä ymmärrän edellä mainitsemasi kikattelun yms., sillä se kuuluu ikään, mutta sinulta, jonka oletan olevan aikuinen ihminen, tälläinen käytös on naurettavaa.
- Pirppu
Minusta palvelu on ollut asiantuntevaa ja muutenkin oikeaa. Jos et ymmärrä, että nämä "teinit" ovat harjoittelemassa tulevaa ammattiaan. Niin mene muualle hoitamaan hiuksesi. Mikä pakko sinun on haukkua nätiä tulevia Ammattilaisia-
- Pirppu
Mitäpä jos tämä alkuperäinen valittaja menisi ja sanoisi ihan suoraan kyseisille henkilöille. Minusta on turha kitistä ja vinkua täällä nimimerkin takana. Tuo on hyvä paikka, ja loistavia tulevia ammattilaisia. Mikä on se ammatti, johon synnytään, ilman harjoittelua...
- tukkaaaaaaaa
leikkaa lespo kalju.iha ite omas vessas.
- tukkataikurit
Kampaamoita vaasa täynnä, voi valita.
- vesiputous
olen ollut sielä asiakkaana ainakin 20 kertaa. tytöt on herttaisia ja opettajat aivan loistavia kaikki. joka kerta olen saanut tyytyväisenä lähteä. kiitos teille studio parcokseen :)
- Huippupalvelu
Studio Parcos hyvä ja edullinen. Tervetuloa taas syksyllä vanhat ja uudet asiakkaat!
- 2vuodenparturikampaaja
Miksi kaikki valittavat, meidän kampaajien työstä, studioparcos on myös kosmetologi opiskelijoilla eriksee, aivan meidän vieressä. Onko kukaan koskaan saanut sieltä huono palvelua, vai eikö kukaan, joka on käynyt hiuksiaan leikkautamassa/värjäyttämässä ole koskaan käynyt, hoidoissa kosmetologi-opiskelijoiden puolella? olemme tekemisissä jonkinverran, ja voi sanoa hyvällä omalla tunnolla, että kosmetologipuolella on tuplamäärä tätä ''kikattelua ja kiroilua'', kuin meillä parturi-kampaajilla.
- dfgdfsd
Kosmetologiopiskelijat on vaan kaikkien mielestä niin ihania!
- JotainRajaaTeinit
Niin on.Ne toisen vuoden opiskelijat ovat vaan niin pissiksiä kaikki.Kikatellaan koko ajan ja ollaan "daa".Haluan vain kolmos vuoden opiskelijoiden leikattavan hiukseni.
- Totuudentorppa
Jaa sanoi nuuskammuikkunen. Viisas mies.
- Parta-Jussi
Käyn säännöllisesti Parcosissa partaani siivoamassa. Jälki on ollut hyvästä erinomaiseen. Opiskelijan ote ei voikaan aina olla tottunutta. Mutta ihan kotimaiselle ammattilaisellekin pärjäävää opiskelijaa on vastaan tullut. Hintalaatusuhde kohdallaan! Käyn jatkossakin. Ja SUOSITTELEN ehdottomasti muillekin parranajoonsa kyllästyneille.
- kaikkieivaanosaa
Ainakin yksi "ammattilainen" leikkasi päin vit..a, lisäksi oli värjäys ja naama värissä joutu poistumaan. Tämä Ei siis ollut opiskelija, missä ajatuksissaan mahtoi olla.
- snipsnap
Matriarkka mantra: Leikkaa tukka, leikaa parta, leikkaa esinahka. (ja mee töihin)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838