en kestä mun äitii

iltaisin.itkevä12w

Oikeest. Mä en jaksa enää. Mun äiti on huutanu mulle taas. Tai no oikeestaa mun pikkuveljelle. Tää oli vahingossa jättänyt varpaat oven väliin. Sitä sattu ihan kauheest vielä monen tunnin jälkeenkin vaik oli side. Sit iltapalallu ku se vaa rupes sillee aijaijai valittaa nii äiti huuta suunnillee naama punasena et on hiljaa tai se viiään yksin yöksi puolentunnin päähä terveyskeskuksee. Ja sit jos pikkuveli sanoo et ei nii se toistaa tätä niin kaua ettää pikkuveli alkaa itkee ja ku se söi samal nii ei piittaa et se itkee vaa huuta siit et ruokaa tippuu vaatteille ja et sil on omaki pää kipee yms.

Ja tää ei ees ollu ainut kerta. Usein ku meiä isä on töissä illal ja meil on harrastuksii se huutaa siit et se saa sydän kohtauksen ja kuolee 40 ku me asutaa nii kaukana kylält (9km) ja se on yksi illat kotona ja joutuu koko ajan kuskaa ha ja kuuntelee melua. Ja sit mulle se huutaa jos mun oma huone ei oo siisti tai jos en osaa englannin juttui kokeeseen ku ehk 8-7 edestä. ( en oo viel saanu tätä koetta) se huutaa itse asiassa meille lapsille joka asiasta. Varsinkin mulle. Ja sit jos iskä huuta joskus harvoi jostai esim. Sotkust tai ilkeydest nii se on heti sillee et ei sais huutaa ja pitäs rauhottuu yms. Mä en jaksa enää

1

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalis

Voi sentään.äidilläsi taitaa olla stressiä ja se kaatuu teidän lasten harteille huutamisena mikä ei ole oikein.voisiko isäsi joskus viedä harkkoihin tai muu tuttu?kotitöitä vois vähän jakaa kaikkien kesken.äitisi kyllä ilahtuu jos huoneesi on siisti tai viet roskat tai haet postin ym.huutaminen kuulostaa pahalta se ei ole lasten syy vaan aikuisilla on ongelmia jotka heidän pitää selvittää.voimahalaus:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2167
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      956
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe