Kipua nivusissa ja alavatsassa

huolestuttaa

Minulla on taas jäänyt kuukautiset pois, tosiaan tammikuussa ei ollut kuukautisia, helmikuussa oli ja nyt maaliskuussa ei taaskaan, nelisen päivää myöhässä. Kolme päivää sitten tuli tuntemuksia että nyt alkaa kuukautiset mutta ei vuotoa no seuraavana päivänä kivut olivat outoa alavatsa kipua, nipistelyä ja nivuskipua samat oireet olivat tuolloin tammikuussa jolloin kuukautiset jäivät pois (kivut nyt ehkä pahemmat) ja tosiaan eivät kivut ole kertaakaan ollut sietämättömiä etten niitä kestäisi ne tulee niin kuin aalloittain, eilen suihkussa käytyä hiuksia pestessä (hieman sellainen venytysliike kun kädet ylhäällä hiuksissa) niin tuntui muutaman sekunnin ajan sellainen repäisy. Lääkäri viimekuussa tutki suppeasti minut ja sanoi että ei tässä mitään hätää ole ja itse todella huollestuneena halusin jatkotutkimuksii mutta lähetettä hän ei lähettänyt. 2 vuotta lastakin yritetty tuloksetta että kaippa tässä on jotakin pahempaa vikaa kuten syöpää kystää munasarjoissa tai jossain, niin ja viimeksi lääkäri painoi kohtua ja se kävi kipeää kysyin että onko normaalia hän sanoi että on se kun kuukautisten pitäisi alkaa lähipäivinä niin kohtu voi olla kipeä? Voi kun olisi varaa käydä yksityisellä niin samantien menisin. Onko muilla ollut vastaavaa ja saanut asiaan selvyyttä :)

2

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghfdgfjdgkgh

      Et sanonut ikääsi. Julkisella puolella on omat rajansa lapsettomuushoitoihin. Käsittääkseni yleinen periaate on, että kun on vuoden yrittänyt aktiivisesti tuloksetta raskaaksi, niin on aihetta hoidoille. Vaikka ette haluaisi lapsettomuushoitoja, niin lähete on perusteltu sen vuoksi, että tiedätte, missä on vika. Turha pelätä ensimmäisenä syöpää. Lääkäri on silti vähätellyt sinua, kun ei ole laittanut lähetettä eteenpäin. Itse asiassa kyseessä on mielestäni hoitovirhe. Kai sinulta on sentään otettu PAPA-koe säännöllisesti?

      Normaali kuukautiskierto on merkki naisen terveydestä. Jos kierto heittää huomattavasti, jotain on vikana. Etenkin kun olette yritäneet lasta pitkään tuloksetta, niin tilanteesi on perusteltua selvittää. Yritä päästä eri lääkärille tai ota yhteyttä potilasasiamieheen. Joka hoitopaikassa pitäisi olla joku potilasasiamiehen tehtäviä hoitava työntekijä. Huonosta hoidosta saa valittaa, ja sinua on hoidettu huonosti. Parhaimmillaan terveyskeskuslääkärikin selviytyy hyvin gynekologisista tutkimuksista. Lääkärisi ei ole pätevä hoitamaan asiaasi. Vaadi kunnollista hoitoa ja kohtelua!

    • leekuri

      sulla voi olla hormonitason häirlöitä,tai kilpirauahsen sairauksia,nekin saattavat aiheuttaa kyseisiä juttuja kiertoihin,mene kääkäriin ja pyydä tutkimuksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2361
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe