Etsin lasketteluseuraa Suomen rinteisiin ja/tai Alpeille. Myös muu matkustaminen tai tekeminen ok, jos tullaan hyvin juttuun.
Olen 50-vuotias reipas nainen Helsingistä, joka on laskenut lapsesta asti. Tykkään pitää hyvää vauhtia rinteessä ja sen vuoksi haenkin seuraa täällä. Ystävättärien kanssa vauhti vähän liian hidasta ja tauot turhan pitkiä.
Asua voit missäpäin Suomea tahansa, nähdään rinteillä. Autoa mulla ei ole, mutta aina on perille päästy.
Ota yhteyttä, jos rakkaus lajiin yhdistää.
Lasketteluseuraa
Jo-Anna
3
272
Vastaukset
- Ant-tti
Moi, tule Leville viikolla15. Olen siellä laskettelemassa ja kelkkailemassa!M36v
- lapinhullum52
Moi. Oletko milloin lähdössä ja minne suuntaan, kiinnostaisiko lähteä lappiin 50-kymppisen miehen kanssa ?
- Jo-Anna
Juuri tulin Leviltä ja vielä riittäisi intoa yhteen reissuun tälle keväälle. Suunnitelmia ei oo, Alppireissu jäänee ensi kauteen.
Mulle voi laittaa viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749