Etsin lasketteluseuraa Suomen rinteisiin ja/tai Alpeille. Myös muu matkustaminen tai tekeminen ok, jos tullaan hyvin juttuun.
Olen 50-vuotias reipas nainen Helsingistä, joka on laskenut lapsesta asti. Tykkään pitää hyvää vauhtia rinteessä ja sen vuoksi haenkin seuraa täällä. Ystävättärien kanssa vauhti vähän liian hidasta ja tauot turhan pitkiä.
Asua voit missäpäin Suomea tahansa, nähdään rinteillä. Autoa mulla ei ole, mutta aina on perille päästy.
Ota yhteyttä, jos rakkaus lajiin yhdistää.
Lasketteluseuraa
Jo-Anna
3
349
Vastaukset
- Ant-tti
Moi, tule Leville viikolla15. Olen siellä laskettelemassa ja kelkkailemassa!M36v
- lapinhullum52
Moi. Oletko milloin lähdössä ja minne suuntaan, kiinnostaisiko lähteä lappiin 50-kymppisen miehen kanssa ?
- Jo-Anna
Juuri tulin Leviltä ja vielä riittäisi intoa yhteen reissuun tälle keväälle. Suunnitelmia ei oo, Alppireissu jäänee ensi kauteen.
Mulle voi laittaa viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185858Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845472- 1253494
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933462- 1211231
- 571177
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301112- 38909
- 45903
- 25859