Mun serkkuni sai kortin ja kawasakin. Se ajeli ja mä olin kyydissä. Käytiin elokuvissa. Kerran se vei mut niiden mökille. Mä annoin sen panna mua anukseen. Se tykkäs siitä. Musta se oli oudon kivaan. Kun oltiin tienpäällä kahdestaan se käski mun kietoa käteni sen ympärille. Joskus se haki mut vaan niiden mökillä käyntiä varten.
Se jäi makaaman mun päälle. Puhalteli mun hiuksia. Kysyi, haluaisinko tavata yhden pariskunnan. Ne oli kummatkin miehiä. Arvasin mitä ne haluaisi.
Serkku vei mut niille. Se juotti mulle viiniä mennessä. Ne tykkäis jos mä olisin pikkasen kännissä. Laitoin takin henkariin. Serkku tulis hakee mut aikanaan. Sit me oltiinkin kolmestaan. Mä olin alasti jo ennen olohuonetta. Ne teki mulle kaikkea kivaa. Viimeiset huikat oli liikaa. Jotenkin ajantaju katosi. Me oltiin sängyllä kun serkku tuli avaimillaan. Se tuli suoraan mun sisään. Mä tajusin ettei se ollut mun serkku.
Moottorin vaihto
1
1592
Vastaukset 1
- hyväkukirjoitit
Pitempi parempi. Tässäkin tapauksessa. Kirjoita pitempää tarinaa, on neuvoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931500Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga971155- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303790Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86706- 52696
- 45681
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35651- 47637
- 28604