Olisikohan Suomen juntti/juoppokansan aika tunnustaa tosiasia, eli se, että heidän fanittamansa Kimi "Räkätti" Räikkönen on entiseen tallikaveriinsa Fernando Alonsoon ja nykyiseen kyykyttäjäänsä Sebastian Vetteliin verrattuna ihan paska kuski. Se tulee ilmi jo numeroilla mitattuna kun katsoo meriittejä. Ai niin, mutta kun pitäisi osata laskea, siis muutakin kun housuunsa kännissä.
Nou hätä (niinkun se junttikielellä kirjoitetaan/lausutaan) Suomi on tilastokärkeä perhesurmissa, lapsisurmissa, naissurmissa, itsemurhissa ja vaikka missä muussa kivassa jolla ylpeillä.
Räkätti Räksä Räikkä junttien jumala
tiiliataaliatallallaaa
4
<50
Vastaukset
- GT5u7
PROVO
Katotaan ensin viisi kisaa ja mikä sitten tilanne.... - italianihmeauto
ja sinä hölmö vastasit siihen...
- Hei312
Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.
- sössössöö
Aloittaja ei huomannut olevansa itse juntti...monella havaintokyky pettää peiliin katsoessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791