Hei
Pieni ongelma:eräs tyly ohjaaja narsisti akka on uhannut mua pari viikkoa sitten, että mun pitää siivota oma kämppä, tai se paha akka uhkas kutsua pahat siivous- hullut viemään KAIKEN, mitä siellä on, myös kissani........ja myös vissiin vuode yms.......onko sillä oikeus uhkailla tuola tavalla, jos sen sanaan on uskomista, et- tä sille on soittanut se meidän alueen talonmies, joka pari viikkoa sitten tiistaina vaakkui sille, et siel pitäis taas siivota........meille vaihdettiin kaikkiin taloihin ne ve -simittarit äskettäin, ja siinä sivussa tämä asia tuli esiin. En ole mikään himosiivoo -ja, päinvastoin ! Eikö se pidä olla ASUKKAIDEN muiden naapurien valituksia ol- tava, että voivat valitella esim. sieltä ja sieltä asunnosta tuleva ns. haju....? Mu- kamas.........siellä mun kämpäs ei haise !! Se on jäänyt niiden sieraimiin se haju jostakin muualta, ei mun kämpästä ! Mitä tehdä ? On aikaa enää tän kuun lop- puun, et se hullu akka uhkaa toteuttaa sen......eihän sillä ole mitään oikeutta sii- hen....? Auttakaa joku ! Ei haukkuma viestejä yms, kiitos !
Hullu ohjaaja uhkailee
1
<50
Vastaukset
- Jumpura
Mitäs jos vaikka tämän kerran tekisit oikein suursiivouksen? Niin ei olisi sen jälkeen "sanomista", kun käyvät tarkistuksella. Sittenpähän saat taas olla rauhassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048