Moi kaikki! Olen tulossa takaisin Suomeen ensikuun puolen välin jälkeen Thaimaasta. Minulla on vaihto Zurichissä mutta jatkolentoon on aikaa yli 21 tuntia. Ajattelin käyttää tuon ajan jotenkin hyödyksi ja piipahtaa "kaupungilla" :) Mitä kannattaa käydä katsomassa (harrastan valokuvausta) ja missä käydä kun kyse on kuitenkin noin lyhyestä ajasta? Kiitos kaikille vastanneille!
Vastaukset 2
- Helvetiasta
Terve
asun Sveitsissä, mutta en Zürichissä. Ehdottaisin, että kävelisit Bahnhofstrassen päästä päähän. Toisessa päässä on järvi.
Mutta ennen kaikkea näkisit maailman kalleimman ostoskadun, ehkä kannattaa enemmänkin ottaa valokuvia, kuin käydä ostoksilla. Kannattaa kuitenkin!
Voit sitten katsoa jo valmiiksi minkä kellon tahdot ostaa sitten......- Sarppis
Kiitos! En ole menossa todellakaan ostoksille. Ainoa mitä aion ostaa on ruokaa ja juomaa ja ehkä käydä lepäämässä jossain. Eli päätavoite on saada hienoja valokuvia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492393Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80942
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591