Moi kaikki! Olen tulossa takaisin Suomeen ensikuun puolen välin jälkeen Thaimaasta. Minulla on vaihto Zurichissä mutta jatkolentoon on aikaa yli 21 tuntia. Ajattelin käyttää tuon ajan jotenkin hyödyksi ja piipahtaa "kaupungilla" :) Mitä kannattaa käydä katsomassa (harrastan valokuvausta) ja missä käydä kun kyse on kuitenkin noin lyhyestä ajasta? Kiitos kaikille vastanneille!
Vastaukset 2
- Helvetiasta
Terve
asun Sveitsissä, mutta en Zürichissä. Ehdottaisin, että kävelisit Bahnhofstrassen päästä päähän. Toisessa päässä on järvi.
Mutta ennen kaikkea näkisit maailman kalleimman ostoskadun, ehkä kannattaa enemmänkin ottaa valokuvia, kuin käydä ostoksilla. Kannattaa kuitenkin!
Voit sitten katsoa jo valmiiksi minkä kellon tahdot ostaa sitten......- Sarppis
Kiitos! En ole menossa todellakaan ostoksille. Ainoa mitä aion ostaa on ruokaa ja juomaa ja ehkä käydä lepäämässä jossain. Eli päätavoite on saada hienoja valokuvia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1072227- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561