Moi kaikki! Olen tulossa takaisin Suomeen ensikuun puolen välin jälkeen Thaimaasta. Minulla on vaihto Zurichissä mutta jatkolentoon on aikaa yli 21 tuntia. Ajattelin käyttää tuon ajan jotenkin hyödyksi ja piipahtaa "kaupungilla" :) Mitä kannattaa käydä katsomassa (harrastan valokuvausta) ja missä käydä kun kyse on kuitenkin noin lyhyestä ajasta? Kiitos kaikille vastanneille!
Vajaa vuorokausi Zurichissä
Sarppis
2
266
Vastaukset
- Helvetiasta
Terve
asun Sveitsissä, mutta en Zürichissä. Ehdottaisin, että kävelisit Bahnhofstrassen päästä päähän. Toisessa päässä on järvi.
Mutta ennen kaikkea näkisit maailman kalleimman ostoskadun, ehkä kannattaa enemmänkin ottaa valokuvia, kuin käydä ostoksilla. Kannattaa kuitenkin!
Voit sitten katsoa jo valmiiksi minkä kellon tahdot ostaa sitten......- Sarppis
Kiitos! En ole menossa todellakaan ostoksille. Ainoa mitä aion ostaa on ruokaa ja juomaa ja ehkä käydä lepäämässä jossain. Eli päätavoite on saada hienoja valokuvia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159