Moi kaikki! Olen tulossa takaisin Suomeen ensikuun puolen välin jälkeen Thaimaasta. Minulla on vaihto Zurichissä mutta jatkolentoon on aikaa yli 21 tuntia. Ajattelin käyttää tuon ajan jotenkin hyödyksi ja piipahtaa "kaupungilla" :) Mitä kannattaa käydä katsomassa (harrastan valokuvausta) ja missä käydä kun kyse on kuitenkin noin lyhyestä ajasta? Kiitos kaikille vastanneille!
Vajaa vuorokausi Zurichissä
Sarppis
2
324
Vastaukset
- Helvetiasta
Terve
asun Sveitsissä, mutta en Zürichissä. Ehdottaisin, että kävelisit Bahnhofstrassen päästä päähän. Toisessa päässä on järvi.
Mutta ennen kaikkea näkisit maailman kalleimman ostoskadun, ehkä kannattaa enemmänkin ottaa valokuvia, kuin käydä ostoksilla. Kannattaa kuitenkin!
Voit sitten katsoa jo valmiiksi minkä kellon tahdot ostaa sitten......- Sarppis
Kiitos! En ole menossa todellakaan ostoksille. Ainoa mitä aion ostaa on ruokaa ja juomaa ja ehkä käydä lepäämässä jossain. Eli päätavoite on saada hienoja valokuvia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931