Tytöille maailman paras itsetyydytys keino!

OrgasmGirl

Siis ottakaa käyttämätön sähköhammasharja (eli siis se suutin) ja käyttäkää sitä vibraattorina. Laittakaa se g-pisteen kohalle niin saatte kyl nii hurjat orkut et HUHHUH! ite kokeilin äske nii oli pakko jakaa tää vinkki kaikille ;D tai sit laittakaa paksu kumi siihe ne se tekee sellast ihanaa väreilyy :D aaah tää tuntuu oikeest et saan koht orkuuut!!!

42

10899

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OrgasmGirll

      P.S. oon just nyt "kipeenä" nii talo on tyhjä. Nii olkaa varovaisii nii ette jää kiinni :)

    • Happygiirl

      OMG se toimii aivan mahtavast!!!!!!!! Siis sain niiiin isot orkut!!! Kiitti iha sikanaa vinkistä!! Koittakaa oikeest muutki!

    • Floweri

      Mä tein sillee et laitoin sellasen kuution muotoisen kumin siihe päähän ja istuin tuolille se kumi mun g-pistees kiinni ja laitoin päälle. Aaaah kannattaa koklata

    • Liinamoi

      Ootteko koittanut laittaa selkaisen kepin imukupilla kiinni pesukoneen kanteen ja tunkenut sitten sisällenne? Aivan mahtava tunne. Ja pesukoneen pitää siis olla päällä, että se lähtee tärisee. Ite käytin sellaista vessa-imukuppia keppinä, ja kannattaa ihan hygienian vuoksi laittaa kumi päälle :)

    • hghc

      aaaaaaaaaah että kroppa tärisee orkun voimasta kun siit pääst väräyttelee. kiitti sairaast vinkist

    • apinavapina

      Tahon kokeilla tota, mutta missä g-piste on ?

      • OrgasmGirl

        g-piste on häpyhuulien keskellä olevan huulen "nokassa". Se on yksi g-pisteistä. Toinen sijaitsee sisällä. Tunnet oikean kohdan kun viet harjan huulille ja löydät kohdan joka saa kroppasi väreilemään ja voihkimaan. G-piste on hermo jota kosketellessa saa orgasmin valtaan. :)


      • hjvrde
        OrgasmGirl kirjoitti:

        g-piste on häpyhuulien keskellä olevan huulen "nokassa". Se on yksi g-pisteistä. Toinen sijaitsee sisällä. Tunnet oikean kohdan kun viet harjan huulille ja löydät kohdan joka saa kroppasi väreilemään ja voihkimaan. G-piste on hermo jota kosketellessa saa orgasmin valtaan. :)

        Eh... klitoris ei ole sama asia kuin g-piste. Mutta ei se mitään, fantasioikaa pikkulikat, fantasioikaa.


      • Anonyymi

        G piste on siis ala pää ja niinku se melkein koko kohta mutta tarkemmin jokaiselle voi tarkoittaa eri kohtaa yleensä ihan keskellä


      • Anonyymi
        hjvrde kirjoitti:

        Eh... klitoris ei ole sama asia kuin g-piste. Mutta ei se mitään, fantasioikaa pikkulikat, fantasioikaa.

        Viekää hoitoon toi ap, on mieleltään sairas ja taas pikkulikat kohteena 50sellä ukolla!


    • Anonyymi

      Testasin se tuntuu ihan vitun ihanaltaaa

    • Anonyymi

      Siis sillä harjalla?

    • Anonyymi

      Millainen kumi? Siis pyyhekumi vai?

      • Anonyymi

        mitä vihtua💀


    • Anonyymi

      Nii et millane kumi hei??

    • Anonyymi

      Itellä om myös toiminu vesi.Eli sopivalla vedenpaineella g-pisteeseen suihkuttaessa itsellä tulee yleensä jopa orgasmi,mutta okej myös vielä neitsyt joten muusta du ole kokemusta

      • Anonyymi

        Kannattaa käyttää suihkupään kovempaa suihkua jos sellainen on. Silloin suuntaamalla suihkun oikein g-pisteeseen orkku tulee nopeesti! Lattialle istumaan, jalat levälleen ja antaa mennä! Käytän tätä keinoa aina saunassa tai suihkussa käydessä!


      • Anonyymi

        Siis mie testasin tuota eli menin vähän niinku makaamaan sen hanan alle joka on vähän niinku lavuaarin hana ja kohdistin sen oikeaan kohtaan ja ai että se tuntu ihanalta ja siis suosittelen🫶🏽


    • Anonyymi

      Mulla toimii paljon parempi tapa!!!!! Kokeilkaa panna oikeen kovaa tyynyä vasten ja pankaaaaaaa ja sit kans toine hyvä tapa on tunkee hammastahnaa pilluun ja oiken panna niin kovaa kun lähtee ja koulun vessa on paras paikka!!!

      • Anonyymi

        Ai siis kovaa tyynyä vai pitääkö tyynyä panna kovaa.?


    • Anonyymi

      Mulla on paras tapa suihku tai hammasharja eilen sain kyllä tosi hyvän orkun pelkillä sormilla ai että teki hyvää porkkanakin on hyvä tapa mutten saa mistään kortsui siihen enkä haluis tunkee pelkkää porkkanaa pilluun oon siis 12v tyttö

      • Anonyymi

        Kannattaa laittaa siihen päälle vaikka kelmua, mulle on näin kerrottu mutta en oo vielä ite päässy kokeilemaan ku koko ajan joku perheen jäsen kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa laittaa siihen päälle vaikka kelmua, mulle on näin kerrottu mutta en oo vielä ite päässy kokeilemaan ku koko ajan joku perheen jäsen kotona

        Mitä jos pimeistä alkaa vuotamaan ja kovaa


      • Anonyymi

        Laitatko sen suihkun kiinni pilluun


        Ja missä te sormetatte


    • Anonyymi

      Ite käytän porkkanaa vaikka joku perheenjäsen ois kotona ku tiiän että osaan olla hiljaa ja mun vanhemmat ei ikinä käy mun huonees. Muutenki jos ne tulee mun huoneeseen ne koputtaa ja kysyy saako tulla. Ps porkkana tuntuu ihanalta jos on oikeen kokone, ai että!!

      • Anonyymi

        Oot onnekas


    • Anonyymi

      ahhh tää on oikeesta aivan mahtavan tuntusta!!! Orkut saa helposti!!!!! T. 13v tyttö xd

    • Anonyymi

      Siis mä ite saan parhaat orkut sillee et otan sähkö hammasharjan varren ja laitan siihen metalli osan ja tungen sen suorakaiteen muotosen kuminpalan sisälle, sitte meen sängylle selälleen alasti ja avaan jalat isosti haralleen ja toisella kädellä avaan häpyhuulia ja toisella pidän hammasharja systeemiä ja sit laitan sen kumi osan klitoriksen päälle pitkittäin ja pistän päälle että se värisee, (liikuttelen sitä hitaasti edes takas klitassa) ja AHHHHHH niin kovat orkut et oon lauennu

    • Anonyymi

      Uu, aion kokeilla ainakin porkkanaa ja ehkä harjaakin, se kuulostaa mahtavalta!
      Olen vähän tälläinen aloittelija, joten voiko joku kertoa mikä on "Orkut"? Tai mitä siinä siis tapahtuu :) Vähän noloa kyllä kysyä...
      Harmi kun meillä on kokoajan joku kotona, mutta enköhän minä jotain keksi :3

      T. 12v tyttö

      • Anonyymi

        Orkut on se kun sulle tulee tosi hyvä olo, sä oot siis päässy ikään kuin hyvän olo huipulle. Vaikeaa on selittää, mutta tunnet sen sit kun kokeilet ;) jos joskus kukaan ei ole kotona, tartu heti toimeen


      • Anonyymi

        Orkut on sama asia kai kun tuleminen


    • Anonyymi

      Toi hammasharja on ihan paras, kokeilin itse tehdä alushousujen päältä edestakasin sillä hammasharjan suuttimella kun hammasharja oli päällä, nii ai ettääää! En ihan vielä uskaltanut paljaalle iholle tehdä, mutta orkut sain takuuvarmasti. Parasta oli kun luin kiihottavaa tekstiä samalla!! Suosittelen lämpimästi

      • Anonyymi

        Toki, silloin ei kukaan ollut kotona. Minä saan nii harvoin kokeilla sellaisii, kos kokoajan joku kotona, valitettavasti hammasharja on äänekäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki, silloin ei kukaan ollut kotona. Minä saan nii harvoin kokeilla sellaisii, kos kokoajan joku kotona, valitettavasti hammasharja on äänekäs

        Voit mennä vessaan ja esitä että peset hanpaita


    • Anonyymi

      Siis sähköhammasharja pilluun tuntuu aivan ihanalta ku painaa vähä myös jalkoja yhteen niin tuntuu kyllä ihanalta
      Ainoo että sitå ei voi tehdä jos joku on kotona koska sen kuulee liian helposti

      • Anonyymi

        Banana.


    • Anonyymi

      naapurin likka nuoletti niiden koiralla g pistetta pisti siihen voita

    • Anonyymi

      Kuka haluis oikeeta kieltä?
      -Jeremias15

      • Anonyymi

        Mä todellakin😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä todellakin😍

        mikä sun ikä on ?


    • Anonyymi

      Ai vittu ku ihana

    • Sähköhammasharja tuntuu hieman liian rajulta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe