No frost jääpakastinkaappi

helppiä

Olisiko jollakin tietoa että kuinka tälläinen jääpakastinkaappi jota ei tarvitse itse sulattaa vaan tekee sen itse automaattisesti. Olen muuttamassa ja kaappi täytyy sammuttaa toisin sanoen töpseli irti pistokkeesta. Onko kenelläkään tiedossa että kun virta katkaistaan niin jääkö sinne jonnekin jäätä joka sulaessaan valuisi lattialle? Tämä huolestuttaa minua kun en ole aikaisemmin moisen vempeleen kanssa joutunut tekemisiin. Kiitokset vastaajalle jo etukäteen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antifrost

      Onkohan siinä iso erillinen pakastin vai jääkaapin yhteydessä oleva pienempi lokero? Yleensä ainakin jääkaapit valuttavat sulamisveden keräimen kautta kaapin takana olevaan haihdutussäiliöön joten siitä ei vaaraa pitäisi olla.

      Tietysti jos löytyy mallin käyttöopas niin olisi hyvä tarkistaa sieltä asia. Ainakin lähes kaikista löytyy merkki / malli haulla googlen kautta manuaalit. Mallinumeron pitäisi löytyä kaapissa olevasta kilvestä.

      • helppiä

        Se on semmonen kaappi jossa on yläosa jääkaappia ja alaosa on pakastinta luin manuaalia mutta siinä ei ollut mitään tuosta kuin se ettei sitä tarvitse sulattaa. Harmittaa kun ei tiedä että tuleeko siitä vettä kun ovet on jätettävä auki niin jos tulee kaikki valuu lattialle. Toivottavasti jollakin olisi kokemusta tälläisesta kaapista ja kertoisi miten se käyttäytyy kun virta katkaistaan?


      • antifrost

        Senhän näkee ellei siinä pakastin osassa ole mitään paksumpaa jää/ huurrekerrosta niin ei siitä myöskään kovin paljon voi vettä tulla. Jos ne kaapit toimivat eri kompressoreilla niin paras tietysti olisi se pakastinosa kääntää nollille ja antaa sulaa ja katsoa tilanne.Siirtää pakasteet siksi aikaa jääkaapin puolelle.

        Jossain siinä pakastinosassa pitää olla sitten samanlainen vedenkerääjä kuin jääkaapissakin jos manuaali kertoo ettei sulattamista tarvita.


    • juu123456

      Nofrost kaapista voi tulla paljonkin vettä, kun ottaa pois päältä, parempi suojata lattiat.Niissä ei näy sitä jäätä, vaan se on siellä kuorten välissä.

    • kierrättäjäfgh

      sama koskee myös kompuran päälle vettä haihduttavuia koneita. haihdutus altaan haihdutus ja keräysmäärä rajallinen ja liika valuu yli. Koneen sisään sulattavaan koneeseen voi mlaitta siäspuolela alas hyvin imevää pyyhettä ja samn lainen ovien alle. turvallisuutta jos haette ja toivottavasti haette laittakaa kylmakoeen alle suoja allas kuten pesukoneen alle. jos tulvii kumasta suunnssta hyvänsä veden näkee eikä se valu koeen taskse ja aiheuta vesi vahnkoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe