OLIS NYT TARJOLLA KAIKILLE TASAVERTAISESTI!
HYVÄ PALKKA!
TÖITÄ OLISI NYT TARJOLLA
14
148
Vastaukset
- kkaisuuli
Jos muuta kuin puhelin tai seksityötä,
ota yhteyttä [email protected]. - sinna100
kerro lisää työstä? [email protected]
- eijakaarina
moi, mulle saisi kanssa laittaa lisätietoja
[email protected]
kiitos jo etukäteen. - jeminaeve
Hei, kertoisitko lisää! :) [email protected]
kiitos paljon! - 24vtyönhakija
Jos muuta kuin puhelin tai seksityötä, [email protected]
- Ansu87
Minullekkin voi laittaa viestiä [email protected]
- erzsida
kertoisitko lisää minullekkin?
[email protected] - himppuh
Mulle kans tietoa
[email protected] - Voivoi
Joku vitun pyramidi... Kohta ne haluaa liittymismaksuja. Toinen on toki nimettömänä kaikenmaailman tarvikkeiden lähettely.
- JohnNm
Laitan kiusalla linkin ihan oikeisiin töihin tänne:
http://samahalvemmalla.webnode.com/tyota
Tuolla on selkeät ohjeet miten kuka tahansa voi aloittaa oman verkkokaupan ja tienata omaa rahaa parissa illassa, saa valmiin tuotelistauksenkin. Sitä voi tehdä kotoa käsin ja alkaa tienaamaan heti, eikä maksa montaa kymppiä. Sitä voi vaikka kokeilla vaikka muutaman kuukauden ja katsoa sitten miten kauppa käy, eikä häviä mitään. Toivottavasti mahdollisimman moni töihin haluava pääsisi tekemään jotain hyödyllistä! [email protected].. lisätietoja :)
- kertokaa_tänne
Voisko joku laitta tänne vielä kun saa tietoa että mitä työtä tässä nyt oikeesti yritetään kaupata. Yleensä nää suomi24 työpaikkajutut on just jotain alastonmalli- puhelinmyynti jne. juttuja. Täällä näkyy nyt paljon jonkun eville yritysjuttuja mikä haiskahtaa kans huijaukselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024228
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1143194Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191458Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341390Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161140Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053