kuinkas

johannas

aatelin kysyy et tietääkö kukaan miten kanin ikä lasketaan ihmisen iässä??? kun en itse tiedä enkä löydä vastausta...kun tuskin se lasketaan koiran iässä???help pliis::::kiitos kaikille jotka auttaa

14

8659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laama

      Joku joskus päätynyt tulekseen, että yksi kanin vuosi vastaa ihmisen kymmentä vuotta.

      2v kani= 20v.

    • Kaninkasvattaja

      Kun vanhin kani on 20 niin eikös se ole 8vuotta minusta

      • Anonyymi

        en tiiä mut mulla on kani joka on 12v niin tietääks kukaan minkä ikänen se on ihmisen iässä


    • kani on 1v ihmisen iässä 10v 2V = 20.V 3V =30.V jne.

      • kanitus

        Mahtavaa, mulla on 10v eli 100v ihana kani :-)


      • pitkäkorvat
        kanitus kirjoitti:

        Mahtavaa, mulla on 10v eli 100v ihana kani :-)

        Tämä 1v = 10v laskentakaava ei missään nimessä pidä kutiaan, sillä kanit ikääntyvät aivan toista tahtia kuin ihmiset. Kanit kehittyvät aluksi huomattavasti nopeammin kuin ihmiset, mutta sitten ikääntyminen hidastuu ja loppuvuosina ikääntyminen on paljon hitaampaa kuin ihmisillä. En käsitä, mikä hinku ihmisillä on siis saada tietää lemmikkiensä ikä ihmisen ikään suhteutettuna, sillä ne eivät yksinkertaisesti ole verrattavissa. Toki leikkimielisiä laskentakaavoja voi esittää, mutta täysin erilaisen kehitysvauhdin takia tämä tasapaksu 1v = 10v ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.


      • Karkka
        pitkäkorvat kirjoitti:

        Tämä 1v = 10v laskentakaava ei missään nimessä pidä kutiaan, sillä kanit ikääntyvät aivan toista tahtia kuin ihmiset. Kanit kehittyvät aluksi huomattavasti nopeammin kuin ihmiset, mutta sitten ikääntyminen hidastuu ja loppuvuosina ikääntyminen on paljon hitaampaa kuin ihmisillä. En käsitä, mikä hinku ihmisillä on siis saada tietää lemmikkiensä ikä ihmisen ikään suhteutettuna, sillä ne eivät yksinkertaisesti ole verrattavissa. Toki leikkimielisiä laskentakaavoja voi esittää, mutta täysin erilaisen kehitysvauhdin takia tämä tasapaksu 1v = 10v ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.

        Aamen!


      • Anonyymi
        kanitus kirjoitti:

        Mahtavaa, mulla on 10v eli 100v ihana kani :-)

        No mulla onkin sitten 16v eli 160vuotta vanha kani :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla onkin sitten 16v eli 160vuotta vanha kani :)

        Whot mikä rotu noin vanhaks elää 😳


      • Anonyymi

        Viddu mitä ihme kaavoi. Sorry mut iha ihme bulshittii 😂


      • Anonyymi
        pitkäkorvat kirjoitti:

        Tämä 1v = 10v laskentakaava ei missään nimessä pidä kutiaan, sillä kanit ikääntyvät aivan toista tahtia kuin ihmiset. Kanit kehittyvät aluksi huomattavasti nopeammin kuin ihmiset, mutta sitten ikääntyminen hidastuu ja loppuvuosina ikääntyminen on paljon hitaampaa kuin ihmisillä. En käsitä, mikä hinku ihmisillä on siis saada tietää lemmikkiensä ikä ihmisen ikään suhteutettuna, sillä ne eivät yksinkertaisesti ole verrattavissa. Toki leikkimielisiä laskentakaavoja voi esittää, mutta täysin erilaisen kehitysvauhdin takia tämä tasapaksu 1v = 10v ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.

        Juu ei


    • Anonyymi

      Mulla nyt 4 v luppakorvakani ja kyllä huomaan ett pikkuse on poika jo ”pappantunut” huom! Meillä on vapaus, ruokavalio kohillaan mut hää vaa nyt jo enimmäkseen nautiskelee kuin meidän mopsi koira johon hää niin tottu viimisenävelinvuotena ni oli kans vähä samanlainen. Välil miettiny ett luulekohan hän olevansa koira, koska toinen mopsi tässä vieläkin mukana jonka kans tulee nii juttuun ja leikittelee 🤪

    • Anonyymi

      Minun kääpiökani on ollut 30 viikkoa ja 5 päivää eli 7kk 2viikkoa 5päivää

    • Anonyymi

      Kiitos Rosa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe