kuinkas

johannas

aatelin kysyy et tietääkö kukaan miten kanin ikä lasketaan ihmisen iässä??? kun en itse tiedä enkä löydä vastausta...kun tuskin se lasketaan koiran iässä???help pliis::::kiitos kaikille jotka auttaa

14

9864

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laama

Joku joskus päätynyt tulekseen, että yksi kanin vuosi vastaa ihmisen kymmentä vuotta.

2v kani= 20v.

• Kaninkasvattaja

Kun vanhin kani on 20 niin eikös se ole 8vuotta minusta

• Anonyymi

en tiiä mut mulla on kani joka on 12v niin tietääks kukaan minkä ikänen se on ihmisen iässä

• kani on 1v ihmisen iässä 10v 2V = 20.V 3V =30.V jne.

• kanitus

Mahtavaa, mulla on 10v eli 100v ihana kani :-)

• pitkäkorvat
        kanitus kirjoitti:

Tämä 1v = 10v laskentakaava ei missään nimessä pidä kutiaan, sillä kanit ikääntyvät aivan toista tahtia kuin ihmiset. Kanit kehittyvät aluksi huomattavasti nopeammin kuin ihmiset, mutta sitten ikääntyminen hidastuu ja loppuvuosina ikääntyminen on paljon hitaampaa kuin ihmisillä. En käsitä, mikä hinku ihmisillä on siis saada tietää lemmikkiensä ikä ihmisen ikään suhteutettuna, sillä ne eivät yksinkertaisesti ole verrattavissa. Toki leikkimielisiä laskentakaavoja voi esittää, mutta täysin erilaisen kehitysvauhdin takia tämä tasapaksu 1v = 10v ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.

• Karkka
        pitkäkorvat kirjoitti:

Tämä 1v = 10v laskentakaava ei missään nimessä pidä kutiaan, sillä kanit ikääntyvät aivan toista tahtia kuin ihmiset. Kanit kehittyvät aluksi huomattavasti nopeammin kuin ihmiset, mutta sitten ikääntyminen hidastuu ja loppuvuosina ikääntyminen on paljon hitaampaa kuin ihmisillä. En käsitä, mikä hinku ihmisillä on siis saada tietää lemmikkiensä ikä ihmisen ikään suhteutettuna, sillä ne eivät yksinkertaisesti ole verrattavissa. Toki leikkimielisiä laskentakaavoja voi esittää, mutta täysin erilaisen kehitysvauhdin takia tämä tasapaksu 1v = 10v ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.

Aamen!

• Anonyymi
        kanitus kirjoitti:

No mulla onkin sitten 16v eli 160vuotta vanha kani :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla onkin sitten 16v eli 160vuotta vanha kani :)

Whot mikä rotu noin vanhaks elää 😳

• Anonyymi

Viddu mitä ihme kaavoi. Sorry mut iha ihme bulshittii 😂

• Anonyymi
        pitkäkorvat kirjoitti:

Juu ei

• Anonyymi

Mulla nyt 4 v luppakorvakani ja kyllä huomaan ett pikkuse on poika jo ”pappantunut” huom! Meillä on vapaus, ruokavalio kohillaan mut hää vaa nyt jo enimmäkseen nautiskelee kuin meidän mopsi koira johon hää niin tottu viimisenävelinvuotena ni oli kans vähä samanlainen. Välil miettiny ett luulekohan hän olevansa koira, koska toinen mopsi tässä vieläkin mukana jonka kans tulee nii juttuun ja leikittelee 🤪

• Anonyymi

Minun kääpiökani on ollut 30 viikkoa ja 5 päivää eli 7kk 2viikkoa 5päivää

• Anonyymi

Kiitos Rosa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3789
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1812
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      109
      1125
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1095
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      875
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      751
    Aihe