Eli tykkään yhest meiän luokkalaisest tytöstä ja se vihaa mua oon pyytäny sitä uloski mut ei oikeesti auttakaa
miten iskeä tyttö joka vihaa minua
8
<50
Vastaukset
- plööööh
NO et kuule mitenkääääääääää
- timppatietää2
nyrkillä
- O_______o
Eikös sitä sanota, että rakkaudesta se hevonenki potkii.
- jokuonne
Heh heh
ei kukaan syyttä vihaa? jos oot tehny jotai, niin anteeksi pyytäminen on hyvä pohja aloittaa uutta ja hienoa tarinaa, vaikka kävis ylpeydelle ^^ nii jostakinha se on aloitettava....
- jokuonne
Kiitos
- AbsoluttinenTotuus
No voi se tyttö silleen "vihata" sitä poikaa myös siks että poika esim. että hän on tytön mielestä jollakin tavalla riittämätön ja hän yrittää väenväkisin kinuta tytön kanssa suhteeseen.
Ja aloittajaa suosittelisin vaan jättämään tuon kyseisen tytön rauhaan ja etsimään jotakuta joka tykkäis (tai ainakaan ei vihais :D). Vai miksi olet ihastunut häneen? Tuskin luonne on ainakaan kovin rakastettava (sinua kohtaan) jos hän kerran vihaa sinua, tai ei ihmiset yleensä kohtele vihaamiaan ihmisiä hyvin. Ellet rakasta tytössä sitä olemusta joka hänellä on muiden ihmisten kanssa, rakastat hänessä siis käytännössä pelkkää ulkonäköa. Ja jos rakastat tytössä vain ulkonäköä, on juttunne valmiiksi jo tuhoon tuomittu! - jokuonne
Oon tykänny siitä jo 4 vuotta ja sen luonne on paras ja ihan kauniskin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962