Mulla on motorola e365 ja tilasin siihen asetukset eikä ne suostu latautumaan...sitte soitin Soneran asiakaspalveluun ja ne pisti uudet ja sama homma, sitten ne yhdisti tekniseen tukeen, mut niillä ei ollu siellä tuntemusta tästä puhelimesta...sanovat vaan että todennäkösesti ne pitää jostain asetusten kautta hakea toimimaan....
MMS-viestiasetukset ei suostu aukeamaan! Missä vika?E365
1
568
Vastaukset
- Tom
Jeps, näyttää olevan niin että motorolaan ei suomen palveluntarjoajilla ole oikein täydellisiä mms/wap asetuksia. Kyllähän palvelun tarjoajat antavat tiedot manuaali asetuksia varten mutta entäpä kun puhelin on tehty niin että asetukset ovat lähestulkoon pakko tilata erillisellä viestillä koska et pääse niitä itse manuaalisesti kunnolla säätämään kohdalleen! Tässä on niin paljon tullut raavittua päätä tuon motorolan luurin kanssa että hiuksetkin alkavat kohta putoilla ja toivo mms-viestien lähetyksestä alkaa olla jo mennyttä! Mutta jos keksitte palveluntarjoajan joka "oikeasti" pystyy tarjoamaan asetukset c365 niin olen mieluusti vaihtamassa operaattoria jotta saisin puhelimen käyttämättömätkin resurssit käyttöön. Se on tän luurin kanssa vähän kun omistaisi auton ilman moottoria....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984