Ostattelin erästä käytettyä pyörää, jossa on varashälytin. Edellinen omistaja sanoi, että se hälytin syö akun tyhjäksi, jos pyörä seisoo vaikka viikonkin. Eli joko hälytin on väärin asennettu, tai sitten se vain käyttää virtaa niin pirusti. Mitä mieltä olette? Pyörä kiinnostaisi muuten ja kävikin mielessä, että jos ostan sen, niin puratan jollain asiantuntijalla hälärin pois. Onko tämä kannattavaa? Pyörä on Honda VFR 800 ja siinä tuskin on ollut vakiovarusteena hälytintä.
Varashälytin syö akkua
hälytys
2
154
Vastaukset
- Ostapoisvaan
Tai akku valmiiksi vaihtokunnossa. Eihän sitä tarvitse murtohälytintä päälle kytkeä., jolloin ei tarvitse purkaakaan. Jos joskus tarvitsee vaikka päiväksi laittaa päälle.
- Motoristiman
Jos varashälytin syö akkua, vaikkei ole päälle kytkettynä, vika on joko asennuskytkennässä, tai akussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056