Kyseessä siis vm 2005 Corolla jossa integroitu cd/radio ajotietokoneella. Nyt on alkanut olemaan ongelma että cd:t pätkii. Eli hetken aikaa saattaa kuulua normaalisti, jopa monta biisiä, mutta äkkiä alkaakin ääni katkeilemaan, pätkii, hyppii, rohisee, pomppii... Levyt on alkuperäisiä. Ja joo, säilytän niitä autossa kuten ennenkin on säilytetty.
Mistä mä lähden sitä vikaa ensin etsimään? Puhdistan levyt, puhdistan soittimen? Pikainen googlaus osoitti ettei ne puhdistuslevyt käy autosoittimiin? Vai onko se soitin nyt sitten aikansa elänyt? Joku osa mennyt? Ei paljoo kiinnosta merkkihuoltoon ton takia viedä, enkä muuten vie.
Integroidu cd-soitin ei toista levyjä puhtaasti
NainenJollaEkaOmaAuto
1
132
Vastaukset
- Ensimmäiseksi
Ensimmäisenä puhdistat levyt ja soittimen. cd-levyt joita et kuuntele, mutta säilytät autossa pitää säilyttää niiden cd-koteloiden sisällä niin cd-levyt pysyvät puhtaana. Olen nähnyt muutamia tolloja ihmisiä jotka säilyttävät cd-levyjä autossa irrallaan jolloin cd-levyt likaantuvat, naarmuuntuvat pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899