Kyseessä siis vm 2005 Corolla jossa integroitu cd/radio ajotietokoneella. Nyt on alkanut olemaan ongelma että cd:t pätkii. Eli hetken aikaa saattaa kuulua normaalisti, jopa monta biisiä, mutta äkkiä alkaakin ääni katkeilemaan, pätkii, hyppii, rohisee, pomppii... Levyt on alkuperäisiä. Ja joo, säilytän niitä autossa kuten ennenkin on säilytetty.
Mistä mä lähden sitä vikaa ensin etsimään? Puhdistan levyt, puhdistan soittimen? Pikainen googlaus osoitti ettei ne puhdistuslevyt käy autosoittimiin? Vai onko se soitin nyt sitten aikansa elänyt? Joku osa mennyt? Ei paljoo kiinnosta merkkihuoltoon ton takia viedä, enkä muuten vie.
Integroidu cd-soitin ei toista levyjä puhtaasti
NainenJollaEkaOmaAuto
1
106
Vastaukset
- Ensimmäiseksi
Ensimmäisenä puhdistat levyt ja soittimen. cd-levyt joita et kuuntele, mutta säilytät autossa pitää säilyttää niiden cd-koteloiden sisällä niin cd-levyt pysyvät puhtaana. Olen nähnyt muutamia tolloja ihmisiä jotka säilyttävät cd-levyjä autossa irrallaan jolloin cd-levyt likaantuvat, naarmuuntuvat pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808