Lähtiöitä interreilaamaan?

Vapaamatkaaja

Moi. Etsin mun kanssani halukkaita lähtemään kuukaudeksi interreilaamaan. Itse haluan käydä ainakin espanjassa, saksassa, engalnnissa italiassa ja kreikassa. olen 18 vuotias tyttö. Tämä on vasta suunnittelu vaiheessa joten lähtö ei heti

12

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ronnyyyy94

      Muuten kuullostais kivalta mutta jos englannin korvais ranskalla. Englannissa ei omasta mielestäni ollut mitenkään kovin kivaa junamatkailla ja matkan hintakin nousee kyllä aika paljon. Toinen asia on että italiasta kreikkaan on kuitenkin matkaa. Välissä on upeita maita kroatia tai itävalta. Sinänsä tuo kuukausi on aika sopiva aika, mutta oletko miettinyt yhtään mitä haluat esim espanjassa tai italiassa nähdä? Itse kun olin viime kesänä reilaamassa ranska-espanja-ranska(etelä)-italia (pohjoinen)-slovenia-unkari-itävalta-saksa, niin aikaa meni noin 3vk4pv.

      • BariFerrt

        Italiasta Kreikkaan laivalla?


      • Johhaa

        Niin mä ajattelinki


    • Ronnyyyy94

      Jostain syystä osa mun tekstistä poistui, mutta toivottavasti ymmärsit jotankin kirjotuksestani. Saako kysyä paljonko matkabudjettisi on?

      • Johhaaa

        Lippuhan maksais melkein 500€ joten budjetti jotain sinne päin. Ja mulla ei oo oikeen semmossia tiettyjä paikkoja missä haluisin käydä. Vaan ihan seikkailemaan Mitä sulla olisi?


    • Sampoo19

      Minä voisin olla halukas lähtemään. Olen 19v poika jolla on kokemusta reilaamisesta. 2v sit kävin reilaamassa kaverien kanssa itä-euroopassa ja viime kesänä samalla porukalla kåytiin etelä-euroopassa mm. Espanja, italia ja kroatia. Tänä kesänä matkakaverit lähti armeijaan ja koska itse menen armeijaan vasta tanmikuussa olisi kiva mennä taas kesällä johonkin. Itseäni kiinnostaisi varsinkin saksa, unkari ja kreikka.

      • johhaa

        Kivaa, eli joskus kesälomalla? Pitää sitte suunnitella tarkemmin. onko sulla kik, whatsapp tai joku


    • Iidaaaa

      Moi, mä olisin kans kiinnostunu tästä ideasta. Oon 18v tyttö helsingistä ja erityisesti kreikka kiinnostais.laittakaa teiän kik tai jtn?

      • jojjaa

        zohannaa on mun


    • heinäkuunreili2015

      Heinäkuussa 26v nuorimies lähdössä yksin. Tarkoitus olis lentää sloveniaan ja sieltä -> italia->Ranska riviera ( nizza, monaco st.tropez ja marseille) -> espanja -> Portugali ja sieltä lennolla pois suomeen 15pv täysi matkustusoikeus passi.

      • alottaja

        okki, kuulostaa kivalta


    • pekkoSuora

      18 vuotiaan kanssa saa pitkän tovin suunnitella suuntaan ja toiseen, kunnes matka peruuntuu. Tietysti on hyvää suunnitella kaikkea. :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe