Kertokaa kokemuksianne Kriti hotellista. Mikä hyvää, mikä huonoa, millaisia asukkaita oli teidän aikana, allas alue, aamupala, siisteys, ihan mitä vaan.
Kriti hotelli Haniassa
2
121
Vastaukset
- Reissaajat
“What a treat! Clean, quiet, beach, close to old harbour, good breakfast.”
5/5 tähteäArvosteltu 22. syyskuu 2014
Hei! Kopsasin tämän Tripadvisoreilta ja näyttävät olevan tyytyväisiä muutkin. :) Kevätmatkalle (2vkoa) Kriti hotelliin olemme menossa ensimmäistä kertaa. Tiedonjyvät on noukittu lähinnä englanninkielisinä. Nyt pääsemme vihdoin tutustumaan kaupunkiin! Valmismatkoja tai edes (suoria) lentoja Hanian kaupunkiin on ollut vähänlaisesti. Sensijaan vähän edemmäs pikkukyliin on matkoja vaikka millä mitalla. Tätä olen vähän ihmetellyt, mutta nyt tärppäsi!- Reissaajat
Eikö kukaan ole majoittunut Kriti hotelliin Haniassa? Ainakin se on remontoitu täysin viime kesänä ja kävijät vaikuttavat viihtyneen. Se näyttää olevan myös hyvin kansainvälinen hotelli. Vieraita aina Ausseista asti.
Entä mitä vinkkejä antaisitte Hanian kaupunkilomalle, tärkeimmät nähtävyydet, ym. ym.?
Siellä näyttäisi pääsevän myös hamamiin, jolla on hyvä aloittaa loma. Varmaan on lukijoita, jotka tuntevat Hanian kaupungin hyvinkin. Olen kyllä etsimällä saanut kerättyä tietoa jo jonkin verran. Kivaa kuitenkin olisi lukea kävijöiden omakohtaisista kokemuksista! En tiedä mistä haaveeni päästä pariksi viikoksi Haniaan on tullut - ja Kreetaa kiertelemään muutenkin. Ehkä olen kuullut siitä niin paljon hyvää...
Joten kertokaahan, please. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035