Kertokaa kokemuksianne Kriti hotellista. Mikä hyvää, mikä huonoa, millaisia asukkaita oli teidän aikana, allas alue, aamupala, siisteys, ihan mitä vaan.
Kriti hotelli Haniassa
2
223
Vastaukset
- Reissaajat
“What a treat! Clean, quiet, beach, close to old harbour, good breakfast.”
5/5 tähteäArvosteltu 22. syyskuu 2014
Hei! Kopsasin tämän Tripadvisoreilta ja näyttävät olevan tyytyväisiä muutkin. :) Kevätmatkalle (2vkoa) Kriti hotelliin olemme menossa ensimmäistä kertaa. Tiedonjyvät on noukittu lähinnä englanninkielisinä. Nyt pääsemme vihdoin tutustumaan kaupunkiin! Valmismatkoja tai edes (suoria) lentoja Hanian kaupunkiin on ollut vähänlaisesti. Sensijaan vähän edemmäs pikkukyliin on matkoja vaikka millä mitalla. Tätä olen vähän ihmetellyt, mutta nyt tärppäsi!- Reissaajat
Eikö kukaan ole majoittunut Kriti hotelliin Haniassa? Ainakin se on remontoitu täysin viime kesänä ja kävijät vaikuttavat viihtyneen. Se näyttää olevan myös hyvin kansainvälinen hotelli. Vieraita aina Ausseista asti.
Entä mitä vinkkejä antaisitte Hanian kaupunkilomalle, tärkeimmät nähtävyydet, ym. ym.?
Siellä näyttäisi pääsevän myös hamamiin, jolla on hyvä aloittaa loma. Varmaan on lukijoita, jotka tuntevat Hanian kaupungin hyvinkin. Olen kyllä etsimällä saanut kerättyä tietoa jo jonkin verran. Kivaa kuitenkin olisi lukea kävijöiden omakohtaisista kokemuksista! En tiedä mistä haaveeni päästä pariksi viikoksi Haniaan on tullut - ja Kreetaa kiertelemään muutenkin. Ehkä olen kuullut siitä niin paljon hyvää...
Joten kertokaahan, please. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938