Perämies harrasti metsästystä

Joo, oli kuulemma tuo matkustajakoneen vuoreen tahallaan ohjannut perämies intohimoinen metsästyksen harrastaja. Eipä ihme, jotta päässä siritti. Varmaan tollo pelkäsi myös hysteerisesti sutta. Saatto pelätä niin paljon, että järki oli sumentunut ja mielipuolinen paniikki sai apinan tekemään tuollasta.

11

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taaskossri

Taajamassa asuva geeniensä uhri, petopelkuri ja petopelosta ssri-psyykelääkittävä, teki saman, kuin aiemmin useat ssri-lääkityt taajamissa asuvat kouluammuskelijat.

• luontosuojelija

Näinhän se on. Kun taajamaan piipahtaa karhu, susi taikka jopa hirvi, ne pyritään kiireen vilkkaa heti tappamaan.
      Hui kauhiaa, mitä pelkuruutta, rauhoitettuja eläimiä malttamatta lopetetaan.

• Vihreäp

Kaupunkissa ne rauhoitetaan lopullisesti, tai siirretään ne sinne minne ne kuuluvatkin. Metsiin omaan rauhaan ilman, että joku tollo niitä hätyyttelee.

• sielunsuojelija

A-lyytikko, sen sijaan että päässä siritti, siellä oikeasti ssritti.

• keinohorisontti

Tämä 'perämies'tapaus toi jälleen uuden merkityksen metsästystamineista laavulla emohoroottisesti kiihottuneelle Sateenkaaripoitsulle, lentäjien slangissa "multa suuhun" merkitsee kaikessa karmeudessaan täysin eri tapahtumaa, kuin "multa suuhun"Sateenkaaripoitsun tapahtumahorisontissa.

• kysynpävaan

Missä linkki että harrasti metsästystä? Paa linkki näkyviin jos sitä edes on olemassa.

• Mäki haluan sen linkin.

• PetoHenkilöt

Siis hemmo suoritti kannanhoidollisen toimenpiteen tällä kertaa ihmispopulaatiolle.

Tappaminen raaistaa ja altistaa muullekin huluudelle ja väkivallalle.

• meninirkki

LAINAUS alkaa:

PetoHenkilöt

9.4.2015 11:13
      Uusi

Siis hemmo suoritti kannanhoidollisen toimenpiteen tällä kertaa ihmispopulaatiolle.

Tappaminen raaistaa ja altistaa muullekin huluudelle ja väkivallalle.

Lainaus päättyy.

Ja innokkaimpana metsästyksenvastustajapiiperöiden laajennettu-itsemurhaajana hääri
      kukapas muu, kuin
      ssri-lääkitty ei-metsästäjä.

• Että_oikein

harrasti metsästystä.
      Niin varmaan.
      Hanki elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe