käytän vaipaa

oonvaippahousu

oon nyt 13v tyttö ja käytän vaipaa koska ykkösel meiän vesan ovi oli hajonnut en löytänyt vesss aatelin et pystyn pidättää ja pystyin kunnes vikal tunnil tuli housuun ja kunnol kaikki nauroi siit asti oon käytänyt vaippaa koulus ope tai terkjari on autanu mua vaihtaa ne jos on jotain sinne tullu ja aika usein sinne tuuleekin ja kerran kakkosel yks poika näki kun ope autto pesee mun pinpii ja se oli noloo sit se kerto kaikille et käytän vaippaa mulle nauretaan ainna jos lähen terkarille ti jään opennkanssa luokkaan välkil koska kaiki tietää et mulle on tullu jotain vaippaan

4

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPDKD

      pASKA TROLLI-

    • emppu04

      Moi

    • emppu04

      Oon 11v tyttö ja käytän kans vaippaa koska kerran mä olin ihan tavallisesti erityis opettajan tunnilla mulla ei ollu hirvee vessa hätä mutta hätä oli pieni meni n.10 minuuttia hätä vaan koveni sitten pääsi kunnolla housuun. Tuli hirvee lätäkkö ja ripuli housuun sitä ripulia tuli ihan sikana se ope nosti mut pöydälle ja haki terkkarin. Terkkari tuli sisään potan hoitoalustan ja vaippa paketin kanssa se toi myös kolme tuttia podeja kaksi tutti pulloa lämmintä maitoa ja pukluliinan. Terkkari otti mut syliin ja ja ope laittoi hoito alustan pöydälle ja sitten terkkari nosti mut siihen ja otti mun housut ja likaset pikkarit pois sitten se otti peppu pyyhkeitä ja pyyhki mun pepun sitten se vei mut vielä vessaan pesemään pyllyn kylmällä vedellä mä itkin kun en olis halunnut sitten se ope toi vaipat mä itkin ja potkin sitä kun se laitto niitä sitten se terkkari sano opelle että hae sieltä terkkarin huoneesta muovi housut. Sitten se ope haki ja ne laittoi ne mulle olin tuolloin 7 vuotta ja käytän vieläkin vaippaa ja muovi housuja muuten se tarina jatkuu vielä se terkkari otti mut syliin ja hyssytteli se otti tutti pullon ja juotti mua se ei juottanut pelkästään siitä tutti pullosta vaan se sano sille opelle että juottaa mua tissistä sitten se ope rupes juottaan sain juotua ihan kunnolla ja sitten se terkkari sano että me kaikki siirrytään nyt sinne terkkarin huoneeseen se ope kanto mut sinne ja se imetti samalla sitten se terkkari sano että se hakee yhen lääkärin sinne samaan huoneeseen se olikin mies lääkäri se mies riisu mut ja alko nussiin mun open ja terkkarin kaa me kaikki saatiin lapset ja mä teen just tällä hetkellä paskaa ja pissaa housuun.

    • buahhahahaa

      Moi

      Mä pääsin vaipoista eroon 8v ikäisenä. Mulla on kehityshäiriö ja siksi kaikki tapahtuu viiveellä.
      Murrosikä mulla ei oo ees alkanut kunnolla. Kaiken lisäks joudun piikittämään kasvuhormoonia itteeni ku oon niin pienikokoinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe