Täytyy sanoa että palvelu on kaikkea muuta kuin hyvää. Saa olla korjaamassa asentajien jälkiä.
En tiedä missä yleensä on työnjohdon/asentajien moraali kun syyllistetään asiakas kun annetaan palautetta huonosta jäljestä, onneksi on terveet jalat joita ei tarvitse huoltaa, siispä
äänestän niillä seuraavaa korjaamoa ja osaan toki korjata jälkiänne ihan omin käsin, ne mitä ette osaa/viitsi/kerkeä laittaa kuntoon samalla kun asiakas siitä maksaa, aivan törkeää toimintaa, suorastaan täyttä paskaa, sanon minä!
Jyväskylän Autotarvike Oy
5
830
Vastaukset
- herääPässi
Jos asiakas ei osaa kirjoittaa valituksiaan oikean otsikon alle, niin ehkä asiakkaassa on ollut se todellinen syy ja vika.
Muutenkin tuollaiset perustelemattomat itkut on naurettavia.- essehomonpoika
Kuluttajavirastoon apua hakemaan...
- olipaKerranUskoaJaa
Juu, kaikkien typeryyksien itkuja saavat siellä kuunnella ja ihmetellä kuinka reppanoita kuluttajat voivat olla.
- pääeino
Olen saanut ko. liikkeestä hyvää palvelua etenkin huoltoneuvojilta.
- Anonyymi
Minun osaltani arvostelu on epäasiallinen ja kohtuuton.
Kertomani perusteella ilmoittu vianmääritys oli oikea, korjauskustannuksesta annettu hinta-arvio alittui.
Korjauspalvelu ammattitaitoista ja asiakasplvelu sujuvaa.
Suosittelen käyttämään yhtion palveluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222