Niin että mikä v***u on miss mix
Vastaukset 7
- 34556
Tyttöjen juorupalsta. Pojilta pääsy kielletty.
- A.P.Rilli
Miss Mixiatä en tiedä - mutta sen tiedän, et tää palsta on aprillipila! :D
- missämiksi
Öö..siis must tuntuu, et tää on niinku "Missä? Miksi?"-palsta:D..
Eli siis niinku kaikkee sekalaista varmaa. Tai en mä tiiä, tänne voi ainaki laittaa viestii tai uutta keskusteluu ilman et se hukkuu heti muitte sekaa:D..Jos tajuutte. - Tinttihintti
Aaatsaijajahahaaaaastatatararajaiajaiahaiajaiahaiajaiajaaa stajaiajaiahai
- idiot
Oli tyttöjen lehti ennen nimeltä MissMix ja tää on nyt sen lukijoiden keskustelupaikka
- Päevöö
Lopetettu lehti
- missneiti123
No helvetti nettisivut on muuttuneet sitten tänne nämä keskustelusivusto, no ei siinä mitään ihan hyvä asia että jossain voi silti keskustella. Mulle on valeheltu tästä aiheesta, ja on aivan totta että eihän tää oo pelkästään tytöille ollu sillo vaikka siltä näyttää~
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651720Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594