Niin että mikä v***u on miss mix
mikä tän palstan idea on?
7
949
Vastaukset
- 34556
Tyttöjen juorupalsta. Pojilta pääsy kielletty.
- A.P.Rilli
Miss Mixiatä en tiedä - mutta sen tiedän, et tää palsta on aprillipila! :D
- missämiksi
Öö..siis must tuntuu, et tää on niinku "Missä? Miksi?"-palsta:D..
Eli siis niinku kaikkee sekalaista varmaa. Tai en mä tiiä, tänne voi ainaki laittaa viestii tai uutta keskusteluu ilman et se hukkuu heti muitte sekaa:D..Jos tajuutte. - Tinttihintti
Aaatsaijajahahaaaaastatatararajaiajaiahaiajaiahaiajaiajaaa stajaiajaiahai
- idiot
Oli tyttöjen lehti ennen nimeltä MissMix ja tää on nyt sen lukijoiden keskustelupaikka
- Päevöö
Lopetettu lehti
- missneiti123
No helvetti nettisivut on muuttuneet sitten tänne nämä keskustelusivusto, no ei siinä mitään ihan hyvä asia että jossain voi silti keskustella. Mulle on valeheltu tästä aiheesta, ja on aivan totta että eihän tää oo pelkästään tytöille ollu sillo vaikka siltä näyttää~
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561188
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531152Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82976Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu46889Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54780Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721