Ravintola Loviisan Kuningas

pizzannäläkä

Pitihän se käydä testaamassa, mutta mikään ei ole muuttunut ainakaan parempaan suuntaan. Sisustus samaa vanhaa kulahtanutta, ei mitään persoonallista eikä panostusta viihtyvyyteen. Netissä oleva ruokalista ei ole sama kuin ravintolassa, miksi? Tilasin Napolin ylimääräisellä valkosipulilla, tuli väärä pizza, herkkusienien tilalle oli laitettu ananas jota inhoan ylikaiken. Ei tartte mennä uudestaan. Rahat mulle ja heti meininki, viis asiakkaista, harmi.

15

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juustoa

      Kaikissa Loviisan pizzerioissa taitaa olla sama omistaja. Nevroshan on kytköksissä Määrlahteen, ja turkkilainen lyhyt mies menee takaovesta kuninkaan takaovelle. Samat pizzat, sama hinta, selvää pässinlihaa. Jatkan edelleen pizzan syömistä Lapinjärvellä.

    • VOINIITÄAIKOJA

      KYLLÄ TULEE IKÄVÄ CHEZ PETERIÄ JA GARROS BAARIA

      • RAPPUJAYLÖS

        VOINIITÄAIKOJA, jos näet tämän muistatko ketkä pitivät GARROS BAARIA LOVIISASSA ?


    • 212

      Ei oo sama omistaja hinnat on samoi ettei tuu kilpailuu, mut muuten eri omistajii. Entinen Mehteri oli jossaa vaihees määrlahden omistajan pyörittämänä mut seki myi sen toisille... kyl se määrlahden olympoksesta saa parhaat ruat ja henkilökunta on kivoi ite haen aina sielt

    • tukkuri

      Kaikis loviisan pitzapaikois samat omistajat, sen tiedän kun laskutan.

    • quebob

      Ei ole taso kohdillaan Loviisan pizzerioissa nykyään. Laatua eivät ole nähneetkään, pelkät € kiinnostavat laadusta viis......Itse pidin myös Lapinjärven pizzeriasta (en toki ole käynnyt pitkään aikaan). Mehter oli minun makuuni, mutta nykyiset paikat mautonta pullamössöä...Minulla on myös tuntuma että on sama omistaja pizzerioilla. Olisiko jonkun tyyppistä kartellia kuten Oulussa oli juttua, mutta ei samalla mittakaavalla?

      http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pitseriasukua-epaillaan-yrittajien-painostuksesta-oulun-seudulla-muistuttaa-mafioita/688801/

      • våivittu

        Selvä kartelli, kattele hintoja!! Kattele leikkeitten hintoja, halvemmalla saa ravintolasta, ja laatu eri planeetasta. Olympoksen leikkeet pelkkää jännettä.
        Mun miälestä turkkilaiset pitäis jahtaa helvettiin.


    • härskihalonen

      totta, mikään ei ole muuttunut, yhtä tyhjä niinkuin ennenkin

    • pozzamaster

      Jps onnistuu niin ehkä muutaan loviisaan ja sieltä ostan pizzerian pian , sit näette minkälaista pizzoja ja kebabia mä teen ja podän viikonloppuoson myöhään auki:)

    • Pizzaboy

      minun mielestä loviisan tähti on paras pizzeria aina saa hyvät ruoat!

    • vitunturkki

      Vai hyvät ruoat? Yhdestäkään loviisan pizzeriasta ei saa hyvää ruokaa!! Pihvit on jäännöspaloja täynnä jänteitä joita nuijitaan littanaksi. Kaikki testattu, samat omistajat, sama sapuska, ei kiitos, turkkilaiset vittuun täältä!

      • Yritääläkävalita

        No kyllä ne varmaan lähtee vaikka sinnekin kun lyöt setelitukon pöytään ja alat yrittäjäksi. Mutta jos mielummin makaat sohvassa ja käytät työkyvyttömyyseläkkeen kaljanjuontiin niin harvaa kiinnostaa.


    • välillätilataanmättöö

      Ahkerasti ne ainakin tekee duunia...kun miettii noita työaikoja.oli kenen oli.

    • mehterlähti

      Onhan se painettava. Mehter lähti miljonäärinä takaisin turkkiin.

    • onnelitja

      ihan hyvä sapuska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe