Käykö Primera 2005 1.8 kone

Elieli

Kone syö runsaasti öljyä.Kävisikö 1.6 vastaavanikäinen kone
suoraan paikalleen vai pitäkö muutella

17

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamopo

Eiku yks vitonen on kai saman muotoinen?

• jjdgd16

Ite oon vaan lisännyt öljyä. Eipä taida maksaa vaivaa vaihtaa.

• Mullakinkuluttaa

Paljonko kone kuluttaa ölljyä?

• Vagtdi334

noin 1l/1000 km. Ehkä vähän alle litra. 278tkm/2003. Myytiin "ehjänä" itse ajellut Ton 78 tkm. Bensaa kuluu matkassa,noin,6,8 l/100km. Vaihtaisin mielellän Vag dieseliin. Itse ostanut halpisöjyjä, 15€ Kannu. Kuitenkin synteettisiä öljyjä olen käyttänyt.

• hävitääkkiä

Ei sitä konetta kannata enää vaihtaa tai rempata.Vahinko kiertoon vaan.

• fhfddf568

Pakko toi öljyn kulutus on mainita myydessä. Oon aatellut ajaa 100tkm ja myydä rikkinäisenä. Siskon autossa vastaava tilanne. Koijari osti ja myytiin ehjänä....

• eimitäänvikaaollut

Ei ole pakko mainita, liikkeeseen tumppaat ehjänä..

• eiköhänkäyne

Samanlaiset kiinnikkeet kai niissä on ja pienempään voi aina vaihtaa. Jos halvalla saa koneen niin miksei kannattaisi, ainakin jos itse tekee työt. Autovahinkokeskuksesta ainakin saa koko autojakin pilkkahinnalla.

• Amatimiestä

Harvalla on taitoa ja välineitä tehdä itse. On sen verran kuitenkin nyky tekniikkaa tuokin katiska, ei ihan heittämällä mene.

• riippuvähän

Jos kaikkine lisalaitteineen saa niin aika helppo pitäisi olla, kaveri tietysti hyvä olla apuna ja paikka missä tehdä.

• uunokaaleppi

ei käy! niissä on eri moottorin ohjain. Jos vaihdat moottorin ohjaimen joudut vaihtamaan myös ajoneston sisältävän boxin elimenluovuttaja autosta. Lisäksi auto pitää muutoskatsastaa koska sen moottori muuttuu -> verot ja vakuutukset muuttuvat

• höpsiss

Pienempitehoiseen tai samanlaiseen vaihdettaessa ei tarvitse muutoskatsastaa, olen itsekin vaihtanut kolme kertaa.

• luulisinehkä

Onko huolto historiaa, annettu valohoitoo merkkihuollossa?

• romumikaromu66

Huoltokirja 210tkm Asti. NYT 280tkm, vie paljon öljyä. 1l/1000km. En viitsi enää tuhlata EM romuun. Renkaat loppu, ym pientä. Katsastuksen eräpäivä 15,7

• ostapösö

Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!

• eiikänäranskalaista
        ostapösö kirjoitti:

Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!

Pösön valmistushihnan pää päätyy paaliin.

• Elieli

Helppo rempata uudet alkuperäiset sintratut männänrenkaat ja poraukset mäntiin
      niin homma pelittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3583
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2429
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2244
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2027
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1469
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1245
    10. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1240
    Aihe