Kone syö runsaasti öljyä.Kävisikö 1.6 vastaavanikäinen kone
suoraan paikalleen vai pitäkö muutella
Käykö Primera 2005 1.8 kone
17
83
Vastaukset
- aikamopo
Eiku yks vitonen on kai saman muotoinen?
- jjdgd16
Ite oon vaan lisännyt öljyä. Eipä taida maksaa vaivaa vaihtaa.
- Mullakinkuluttaa
Paljonko kone kuluttaa ölljyä?
- Vagtdi334
noin 1l/1000 km. Ehkä vähän alle litra. 278tkm/2003. Myytiin "ehjänä" itse ajellut Ton 78 tkm. Bensaa kuluu matkassa,noin,6,8 l/100km. Vaihtaisin mielellän Vag dieseliin. Itse ostanut halpisöjyjä, 15€ Kannu. Kuitenkin synteettisiä öljyjä olen käyttänyt.
- hävitääkkiä
Ei sitä konetta kannata enää vaihtaa tai rempata.Vahinko kiertoon vaan.
- fhfddf568
Pakko toi öljyn kulutus on mainita myydessä. Oon aatellut ajaa 100tkm ja myydä rikkinäisenä. Siskon autossa vastaava tilanne. Koijari osti ja myytiin ehjänä....
- eimitäänvikaaollut
Ei ole pakko mainita, liikkeeseen tumppaat ehjänä..
- eiköhänkäyne
Samanlaiset kiinnikkeet kai niissä on ja pienempään voi aina vaihtaa. Jos halvalla saa koneen niin miksei kannattaisi, ainakin jos itse tekee työt. Autovahinkokeskuksesta ainakin saa koko autojakin pilkkahinnalla.
- Amatimiestä
Harvalla on taitoa ja välineitä tehdä itse. On sen verran kuitenkin nyky tekniikkaa tuokin katiska, ei ihan heittämällä mene.
- riippuvähän
Jos kaikkine lisalaitteineen saa niin aika helppo pitäisi olla, kaveri tietysti hyvä olla apuna ja paikka missä tehdä.
- uunokaaleppi
ei käy! niissä on eri moottorin ohjain. Jos vaihdat moottorin ohjaimen joudut vaihtamaan myös ajoneston sisältävän boxin elimenluovuttaja autosta. Lisäksi auto pitää muutoskatsastaa koska sen moottori muuttuu -> verot ja vakuutukset muuttuvat
- höpsiss
Pienempitehoiseen tai samanlaiseen vaihdettaessa ei tarvitse muutoskatsastaa, olen itsekin vaihtanut kolme kertaa.
- luulisinehkä
Onko huolto historiaa, annettu valohoitoo merkkihuollossa?
- romumikaromu66
Huoltokirja 210tkm Asti. NYT 280tkm, vie paljon öljyä. 1l/1000km. En viitsi enää tuhlata EM romuun. Renkaat loppu, ym pientä. Katsastuksen eräpäivä 15,7
- ostapösö
Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!
- eiikänäranskalaista
ostapösö kirjoitti:
Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!
Pösön valmistushihnan pää päätyy paaliin.
- Elieli
Helppo rempata uudet alkuperäiset sintratut männänrenkaat ja poraukset mäntiin
niin homma pelittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541280Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206969Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15929- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865