Kone syö runsaasti öljyä.Kävisikö 1.6 vastaavanikäinen kone
suoraan paikalleen vai pitäkö muutella
Käykö Primera 2005 1.8 kone
17
93
Vastaukset
- aikamopo
Eiku yks vitonen on kai saman muotoinen?
- jjdgd16
Ite oon vaan lisännyt öljyä. Eipä taida maksaa vaivaa vaihtaa.
- Mullakinkuluttaa
Paljonko kone kuluttaa ölljyä?
- Vagtdi334
noin 1l/1000 km. Ehkä vähän alle litra. 278tkm/2003. Myytiin "ehjänä" itse ajellut Ton 78 tkm. Bensaa kuluu matkassa,noin,6,8 l/100km. Vaihtaisin mielellän Vag dieseliin. Itse ostanut halpisöjyjä, 15€ Kannu. Kuitenkin synteettisiä öljyjä olen käyttänyt.
- hävitääkkiä
Ei sitä konetta kannata enää vaihtaa tai rempata.Vahinko kiertoon vaan.
- fhfddf568
Pakko toi öljyn kulutus on mainita myydessä. Oon aatellut ajaa 100tkm ja myydä rikkinäisenä. Siskon autossa vastaava tilanne. Koijari osti ja myytiin ehjänä....
- eimitäänvikaaollut
Ei ole pakko mainita, liikkeeseen tumppaat ehjänä..
- eiköhänkäyne
Samanlaiset kiinnikkeet kai niissä on ja pienempään voi aina vaihtaa. Jos halvalla saa koneen niin miksei kannattaisi, ainakin jos itse tekee työt. Autovahinkokeskuksesta ainakin saa koko autojakin pilkkahinnalla.
- Amatimiestä
Harvalla on taitoa ja välineitä tehdä itse. On sen verran kuitenkin nyky tekniikkaa tuokin katiska, ei ihan heittämällä mene.
- riippuvähän
Jos kaikkine lisalaitteineen saa niin aika helppo pitäisi olla, kaveri tietysti hyvä olla apuna ja paikka missä tehdä.
- uunokaaleppi
ei käy! niissä on eri moottorin ohjain. Jos vaihdat moottorin ohjaimen joudut vaihtamaan myös ajoneston sisältävän boxin elimenluovuttaja autosta. Lisäksi auto pitää muutoskatsastaa koska sen moottori muuttuu -> verot ja vakuutukset muuttuvat
- höpsiss
Pienempitehoiseen tai samanlaiseen vaihdettaessa ei tarvitse muutoskatsastaa, olen itsekin vaihtanut kolme kertaa.
- luulisinehkä
Onko huolto historiaa, annettu valohoitoo merkkihuollossa?
- romumikaromu66
Huoltokirja 210tkm Asti. NYT 280tkm, vie paljon öljyä. 1l/1000km. En viitsi enää tuhlata EM romuun. Renkaat loppu, ym pientä. Katsastuksen eräpäivä 15,7
- ostapösö
Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!
- eiikänäranskalaista
ostapösö kirjoitti:
Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!
Pösön valmistushihnan pää päätyy paaliin.
- Elieli
Helppo rempata uudet alkuperäiset sintratut männänrenkaat ja poraukset mäntiin
niin homma pelittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819