Käykö Primera 2005 1.8 kone

Elieli

Kone syö runsaasti öljyä.Kävisikö 1.6 vastaavanikäinen kone
suoraan paikalleen vai pitäkö muutella

17

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamopo

Eiku yks vitonen on kai saman muotoinen?

• jjdgd16

Ite oon vaan lisännyt öljyä. Eipä taida maksaa vaivaa vaihtaa.

• Mullakinkuluttaa

Paljonko kone kuluttaa ölljyä?

• Vagtdi334

noin 1l/1000 km. Ehkä vähän alle litra. 278tkm/2003. Myytiin "ehjänä" itse ajellut Ton 78 tkm. Bensaa kuluu matkassa,noin,6,8 l/100km. Vaihtaisin mielellän Vag dieseliin. Itse ostanut halpisöjyjä, 15€ Kannu. Kuitenkin synteettisiä öljyjä olen käyttänyt.

• hävitääkkiä

Ei sitä konetta kannata enää vaihtaa tai rempata.Vahinko kiertoon vaan.

• fhfddf568

Pakko toi öljyn kulutus on mainita myydessä. Oon aatellut ajaa 100tkm ja myydä rikkinäisenä. Siskon autossa vastaava tilanne. Koijari osti ja myytiin ehjänä....

• eimitäänvikaaollut

Ei ole pakko mainita, liikkeeseen tumppaat ehjänä..

• eiköhänkäyne

Samanlaiset kiinnikkeet kai niissä on ja pienempään voi aina vaihtaa. Jos halvalla saa koneen niin miksei kannattaisi, ainakin jos itse tekee työt. Autovahinkokeskuksesta ainakin saa koko autojakin pilkkahinnalla.

• Amatimiestä

Harvalla on taitoa ja välineitä tehdä itse. On sen verran kuitenkin nyky tekniikkaa tuokin katiska, ei ihan heittämällä mene.

• riippuvähän

Jos kaikkine lisalaitteineen saa niin aika helppo pitäisi olla, kaveri tietysti hyvä olla apuna ja paikka missä tehdä.

• uunokaaleppi

ei käy! niissä on eri moottorin ohjain. Jos vaihdat moottorin ohjaimen joudut vaihtamaan myös ajoneston sisältävän boxin elimenluovuttaja autosta. Lisäksi auto pitää muutoskatsastaa koska sen moottori muuttuu -> verot ja vakuutukset muuttuvat

• höpsiss

Pienempitehoiseen tai samanlaiseen vaihdettaessa ei tarvitse muutoskatsastaa, olen itsekin vaihtanut kolme kertaa.

• luulisinehkä

Onko huolto historiaa, annettu valohoitoo merkkihuollossa?

• romumikaromu66

Huoltokirja 210tkm Asti. NYT 280tkm, vie paljon öljyä. 1l/1000km. En viitsi enää tuhlata EM romuun. Renkaat loppu, ym pientä. Katsastuksen eräpäivä 15,7

• ostapösö

Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!

• eiikänäranskalaista
        ostapösö kirjoitti:

Kaatis kamaa on jo nissani, ikävä kyllä!

Pösön valmistushihnan pää päätyy paaliin.

• Elieli

Helppo rempata uudet alkuperäiset sintratut männänrenkaat ja poraukset mäntiin
      niin homma pelittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1280
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      969
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      929
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe