Siis oikeesti ihmiset, mikä teitä vaivaa (siis vain osaa,ei kaikkia) Olen siis mies ja miesystävän kanssa Joutsassa käydessäni saan lähes aina halveksuvia katseita ja joskus jopa "pelottavia" homo!-huutoja osakseni. Nämä huutajat ovat yleensä työttömiä, elämästä syrjäytyneitä kylällä päivystäviä kylän kingejä.
Luulisi että heillä olisi suurempiakin ongelmia kuin toisen onni olla oma itsensä.
Kun olisi tärkeämpää yhteiskunnallisestikin kuin nämä pitäisivät huolen terveydestään ja edes perustason sivistyksen hankkisivat itselleen. Kun eihän homous sitä meinaa että me väkisin kaikki heteromiehet lähdettäisiin peuhaamaan kanssanne. Otetaan vaan tää juttu, eli persereikään pano. Menee ihan samalla lailla kuin naisten kanssa seurustellessakin.
Eihän naisetkaan pelkää että kaikki heteromiehet tulee kimppuun ja väkisin ottaa isolla kyrvällä väkisin.
Suvaitsematomuus
11
147
Vastaukset
- ruskeakieli
HöPö olet avannut saman tarinan useamman kyläkunna nimen alle . Miksi ? Vaikka poikkeaa taviksista ei kannattaisi tuoda omaa typeryyttä esille vaatimalla toisen hyväksyntää . Ei elämä niin muotudu jokainen lusii osansa ihan itse , eiks jeh,,,
- nairobiin
Homo on naisen paras ystävä !
- Hirveähköä
Minua vaivaa se että olen PAHA , todellakin ihmettelen itseäni miksi aiheutan tuollaisia rötöksiä " henkisiä" läheisyydessä eläville jopa ventovieraille.
- kutkuttaako
Voi kuule tuo joka jahtaa muurareita on pahempi , henkisesti sairastunut ehkäpä entinen koulukiusaaja joka nykyisin kiusaa aikuisia .
- tsadilainen
En tiedä mutta on Joutsassa nättejä naisia kuitenkin, kohta pääsen taas niitä katselemaan kun kiireiltäni ehdin.
- etsilviisii
Jättäisit miullekkii yhen , pitäisin kukkaakin kauniimmin . Jos minulle mahdollisuuden soisivat .
- Redunperä
Pelkohan kiristää ryppylangan tiukalle , sitäkö paheksut ?
- EheEhe
äitilläs oli ryppylanka tiukalla kun sua synnytti ja isälläs on vieläki!
- kaikkeasitäsaakestää
EheEhe kirjoitti:
äitilläs oli ryppylanka tiukalla kun sua synnytti ja isälläs on vieläki!
Voi hellanlettas, 8 vuotiaatkin kommentoivat palstalla.
- ei_napinpainalluksella
Jos aloittajaa ja muita hänen kaltaisiaan vaadittaisiin suvaitsemaan jotain, mikä hänelle on todella vastenmielistä, niin toimisikohan tuo kuin nappia painamalla. Tuskin vaan.
Aloittaja ei suvaitse ihmisiä, joiden sisin nousee vastaan tapaa, jolla elätte. Pahoinvoinnille ei voi mitään. Jos oksettaa, niin siihen ei mitkään vaatimukset tuntea toisin auta. - Kyylääjiä
Nyt joudutte venyttelemään suvaisemisenne äärimmilleen . Hän on täällä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1222396- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311070Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942