Auto N16 HB vm 03 oli alkuviikosta takaisinkutsukampanjassa ja matkustajan turvatyyny vaihdettiin. Nyt käynnistettäessä palaa usein varoitusvalot eikä startatessa tapahdu mitään. Kun NATS valon saa sammumaan usean virta-avaimen väännön jälkeen käynnistyy auto heti. Missähän vika ?. Onko jotain rikki vai onko turvatyynyn vaihdossa tullut moka.
Almera ei aina käynnisty
4
203
Vastaukset
- tumpeloita
Taitaa olla urpot räplänneet sähköjä kun vaihtaneet tyynyn, ota miinus kaapeli irti hetkeksi ja sit virrat päälle puolenminuutin ajaksi ja pois!
- germanywings
Onko kakessa virtaa tarpeeksi eli uudet patterit?
- takaisinmetallixkutsu
Kun ei älytä tarpeeksi ajoissa viedä paaliin noin vanhoja autoja niin sitten niille järjestetään "takaisinkutsu" jossa autoa säretään sen verran että paali kutsuu...
- mitäteen
Vaihdoin kakeen patterin ja käynnistys toimii jo paremmin. Tosin alkuperäinen akkukin sattaa olla syytä vaihtaa. Autolla ajettu 130000 km joten en sitä " paaliin " vielä halua. Ruosteeton massattu yksilö joka on toiminut tähänasti aivan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924