Hei ajattelin kertoa oman kokemukseni leikkauksesta koska itse hain ja haen tietoa toipumisesta ja itse operaatiosta.
Eli aamulla menin sairaalaan ja sain esilääkkeet noin tunnin odottelun jälkeen pääsin leikkuriin ja happimaski naamalle samalla sain unilääkkeen seuraavaat muistikuvat on heräämöstä ei ollut kipuja kaamea jano kylläkin ja puhe oli puuroista kotia pääsin neljän aikoihin, kotona olen ottanut lääkkeet tasaisesti 24h aikana eikä isompia kipuja ole ollut syön pilttejä,jäätelöä sekä velliä ja soseutettua ruokaa ja olen juonut paljon vettä.. Peiteet on näkyvissä nyt odotellaan että ne lähtee irtoamaan tähän asti ei ole yhtään vuotanut verta vaikka pelännyt kun tupakoin
Kertokaa omasta toipumisesta sekä noiden peitteiden irtoamisesta
nielurisaleikkaus aikuset.
22vleikattu
2
85
Vastaukset
- vaivatläks
Olin 30v ja hyvin paranin.
Peitteistä en tiiä, kun en katsonut kurkkuuni.
Kipeä olin, mutta paranin 2 viikossa. - 22vleikattu
Jatkan aloittamaani toipumis kertomusta. Nyt on pv 5 ja eilen irtosi vähän peitteitä jonka jälkeen kipu on pikkaisen isompi kuin on tähän asti ollut säteilee korviin asti. 5pvn aamu on kipein aamu tähän asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999