Hei ajattelin kertoa oman kokemukseni leikkauksesta koska itse hain ja haen tietoa toipumisesta ja itse operaatiosta.
Eli aamulla menin sairaalaan ja sain esilääkkeet noin tunnin odottelun jälkeen pääsin leikkuriin ja happimaski naamalle samalla sain unilääkkeen seuraavaat muistikuvat on heräämöstä ei ollut kipuja kaamea jano kylläkin ja puhe oli puuroista kotia pääsin neljän aikoihin, kotona olen ottanut lääkkeet tasaisesti 24h aikana eikä isompia kipuja ole ollut syön pilttejä,jäätelöä sekä velliä ja soseutettua ruokaa ja olen juonut paljon vettä.. Peiteet on näkyvissä nyt odotellaan että ne lähtee irtoamaan tähän asti ei ole yhtään vuotanut verta vaikka pelännyt kun tupakoin
Kertokaa omasta toipumisesta sekä noiden peitteiden irtoamisesta
nielurisaleikkaus aikuset.
22vleikattu
2
59
Vastaukset
- vaivatläks
Olin 30v ja hyvin paranin.
Peitteistä en tiiä, kun en katsonut kurkkuuni.
Kipeä olin, mutta paranin 2 viikossa. - 22vleikattu
Jatkan aloittamaani toipumis kertomusta. Nyt on pv 5 ja eilen irtosi vähän peitteitä jonka jälkeen kipu on pikkaisen isompi kuin on tähän asti ollut säteilee korviin asti. 5pvn aamu on kipein aamu tähän asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249