Mulla on iso patti ylä selän keskellä se on kasvanu ja kasvanu. Lääkäri määräsi antibiootin ja parin viikon päästä menen puristamaan lääkäriin sen pois. Se on kai rasvapatti. onko kellään kokemuksia samanlaisesta patista?
rasvapatti
6
2184
Vastaukset
Kaaduin selälleen torin nupulakiveykselle. Sattui enemmän vasemmalle puolelle se isku, lonkaan ja kylkeen.
Kyynärpäässä oli ennestään hoitopöytäkäsittelyssä tullut kudosperäymäpatti. Se oli siinä viikkoja, hyvänlaatuinen, täysin kivuton.
Tuon kaatumisen seurauksena nesterakkula alkoi poistumaan. Molemmissa kyynärpäissä on tenniskyynärpää haitta, työrasituksesta muodostuneet.
Kokeellisesti kehittämälläni mobilaatioharjoituksella saan väliin ajoksen kipeinä tuntuvat kyynärpäät saan rustoittuneet kudokset melko kivuttomiksi.- ajattele
Älä purista, sä oot saanut vihdoin aivot ;)
- kaikkeahyvääsulle
rasvapatti on tosi TAVALLINEN asia. Se tuppaa tulemaan samaan kohtaan aina uudestaan. ÄLÄ PELKÄÄ!! Katon just uskotv.fi suoraa lähetystä, voi kattoa myöhemmin ohjelma arkistosta. Ylitsevuotavaa RAUHAA
- etooaino
lipooma -tapaus. Iän myötä niitä kehittyy
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00230 - PistänNeulalla
Itselläni on näitä rasvapatteja kylkiluiden päällä pari, rintalastan päällä yksi ja vatsan alueella yksi.
Jos ne lääkärin mukaan on rasvapatteja vähän niinkuin ihonalaisia finnejä, niin eikö ne sais helpoiten poistetuksi ihan itsekin.
Ihan vaan kylmästi survaisisi neulalla ravapattiin ja puristaisi rasvat ulos.
Eihän se sen monimutkaisempaa ole. - eioleollutitsellä
Rasvapatti eli lipooma on kasvain. Niitä ei pidä puristella.
Rasvapatit eli lipoomat tulee erottaa talipateista eli ateroomista.
MItään patteja ei kannata yrittää poistaa puristamalla, vaan poistattamalla ne kirurgisesti. Samalla selviää, ettei kyse ole mistään vakavammasta kasvaimesta.
Nimikin jo kertoo, että rasvapatti sisältää rasvaa ja aterooma talia, joka sekin on tietysti jonkin sortin rasvaa, mutta rasvapatista eroten se on useimmiten ryynimäistä.
Olen ollut poistamassa rasvapatteja. Poisto tapahtuu lääkärin vastaanotolla kirurgian poliklinikoilla.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402