3g yhteydet yleistyivät 2007-2008 vuosina ja itse huomasin silloin puhjenneen masennuksen ja väsymyksen. Lääkäri ei ole löytänyt mitään syytä mutta itse tiedän sen johtuvan juuri mobiiliverkkojen käyttöönotosta. Levottomuus, väsymys ja masennus on tyypiölisiä oireita liialliselle radiotaajudelle altistumiselle. Herkät yksilöt reagoivat ensin niinkuin minä ja monet muut. Kukaan ei halua myäntää haittoja koska kyseessä on tuottoisa bisnes, mutta mihinkään et pääse pakoon tirtoverkkojen singaaleita. Kun 4g verkot otettiin käyttöön menetin seksihalut ja kauhulla odotan tehokkaamman 5g verkon käyttöönottoa, joka on itseasiassa täysin hydytön. Nykyiset verkot ovat riittävän nopeita kaikkeen...
Voi kun saisin elää ilman masennusta ja säteilyä ja joku tekisi asiallr jotain!!!
Langattomien verkkojen vaara
khgfd25
3
69
Vastaukset
.. On olematon.
- viisasvetotaas
Nykyiset verkot eivät ole riittävän nopeita.
MItään haittoja ei verkoista ole muille kuin kuuteille Saimaalla.
Kyllä singnaaleja pääsee pakoon, kun tarpeeksi kovaa juoksee.
Ei vie sexihaluja.
Ei masenna.
Hyvä,että sinä tiedät syyn, mutta lääk'äri ei löydä syytä liian suureen mielikuvitukseen. Yksinkertaisesti et pysty mitenkään reagoimaan singnaaleihin. - kustaffvonkunkelo
SE,että sinä toteat 5g verkkojen olevan hyödyttömiä on vain sinun mielipiteesi.
Toiset taas tietävät sen, että 5g verkoista on paljon hyötyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906