Mikrofonin sijainti.

Täeikuulu

Missä sijaitsee mikrofoni Yariksessa - 13, ja miten sitä saa herkemmäksi niin että puhelimen toisessa päässä toinen kuulisi puheeni paremmin? Joku niksi siihenkin löytyy mutta mikä?

15

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • owejrocqoiww

      Säädä volyymia, ja jos ei auta niin lue ohjekirjasta. Mutta toisaalta, voiko puhelimenkaan microfonia säätää? Ehkä sinä puhut liian hiljaa ja mumisemalla.

    • Puhukovemmin

      Siiä se on ratin oikealla puolella. Ohjekirja on kuin sudenpentujen käsikirja että siitä löytyy vastaus lähes kaikkeen, myös tähän kysymykseen.

    • qwrec

      Jaa, mun ohjekirja sanoo että mikrofoni on sisävalon vieressä.

    • kekisjen

      Minulla mikrofoni on ratin oikealla puolella lämmönsäätö hanikan vieressä.

      • saatama

        Juu ei ole hanikoiden vieressä, siinähän on ne ritilät lämmön "haistelijoina" molemmille matkustajille, molemmille puolille. Valojen luona ylhäällä ei ole mitään reikää, ei mitään joka voisi mikrofoni olla. Ohjekirja väittää että valojen luona ylhäällä...??? Missä se on?


      • Minulla

        Kirjassa lukee pyöritettävän kylmä \ lämmin säätimen oikealla puolella yläviistossa olevien reikien olevan mikrofoni varustevaihtoehto.


      • kuusikiloa
        Minulla kirjoitti:

        Kirjassa lukee pyöritettävän kylmä \ lämmin säätimen oikealla puolella yläviistossa olevien reikien olevan mikrofoni varustevaihtoehto.

        Ei lue.


      • olimitenoli

        Minun kirja sivu 20, kuvassa jossa on kojetaulu, lukee mikrofoni varustevaihtoehto. Malleja on tietysti monia. Koko kirjassa on 662 sivua.


    • Kauheeta2

      Kauhee ajomelu tollasessa kipossa, herkemmällä mikrofonilla kuuluu myös jatkuva meteli paremmin toiseen päähän.

    • salamanterisilakka

      Ei oo omassa Yaris -15:ssa ollu mitää ongelmia BT-handsfreen kanssa. Taitaa taas kolmossarjalaisten demaribemarien omistajat huudella kun piti säästää tonni ja jättää handsfreet pois. Hyvin on kuulunu toiseen päähän, puhu vaan reippaasti.

      • Huutokuiva

        Missä se sinulla sijaitsee?


    • Volyme

      Oisko puhelimen volyymi liian pienellä? Minulla ei ole Toyoa, mutta omassa autossani kun vastapuoli ei oikein kuullut puhettani, niin kun puhelimeen pani bluetooth yhteyden aikana volymea lisää niin asia korjaantui. Puhelimena Lumia puhelin.

    • tyb3ertv2w4

      Niin, jos se puhelin-bluetooth käyttääkin puhelimen mikrofonia? Silloinhan puhelin pitäisi olla kohtuu lähellä.

    • P.e.n.t.t.i

      Ohjekirjassa kyllä neuvotaan pysähtymään puhelun ajaksi. Ja tietysti sammuttamaan moottori jos ongelma jatkuu. Kannattaa noudattaa tätä ohjetta niin puhelu sujuu häiriöttömästi.

    • salamanterisilakka

      Taitaa pentti muistella volkkarin ohjekirjaa jossa tuon vinkin noudattamatta jättäminen aiheuttaa DSG-vaihteiston hajoamisen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe