Missä sijaitsee mikrofoni Yariksessa - 13, ja miten sitä saa herkemmäksi niin että puhelimen toisessa päässä toinen kuulisi puheeni paremmin? Joku niksi siihenkin löytyy mutta mikä?
Mikrofonin sijainti.
15
2577
Vastaukset
- owejrocqoiww
Säädä volyymia, ja jos ei auta niin lue ohjekirjasta. Mutta toisaalta, voiko puhelimenkaan microfonia säätää? Ehkä sinä puhut liian hiljaa ja mumisemalla.
- Puhukovemmin
Siiä se on ratin oikealla puolella. Ohjekirja on kuin sudenpentujen käsikirja että siitä löytyy vastaus lähes kaikkeen, myös tähän kysymykseen.
- qwrec
Jaa, mun ohjekirja sanoo että mikrofoni on sisävalon vieressä.
- kekisjen
Minulla mikrofoni on ratin oikealla puolella lämmönsäätö hanikan vieressä.
- saatama
Juu ei ole hanikoiden vieressä, siinähän on ne ritilät lämmön "haistelijoina" molemmille matkustajille, molemmille puolille. Valojen luona ylhäällä ei ole mitään reikää, ei mitään joka voisi mikrofoni olla. Ohjekirja väittää että valojen luona ylhäällä...??? Missä se on?
- Minulla
Kirjassa lukee pyöritettävän kylmä \ lämmin säätimen oikealla puolella yläviistossa olevien reikien olevan mikrofoni varustevaihtoehto.
- kuusikiloa
Minulla kirjoitti:
Kirjassa lukee pyöritettävän kylmä \ lämmin säätimen oikealla puolella yläviistossa olevien reikien olevan mikrofoni varustevaihtoehto.
Ei lue.
- olimitenoli
Minun kirja sivu 20, kuvassa jossa on kojetaulu, lukee mikrofoni varustevaihtoehto. Malleja on tietysti monia. Koko kirjassa on 662 sivua.
- Kauheeta2
Kauhee ajomelu tollasessa kipossa, herkemmällä mikrofonilla kuuluu myös jatkuva meteli paremmin toiseen päähän.
- salamanterisilakka
Ei oo omassa Yaris -15:ssa ollu mitää ongelmia BT-handsfreen kanssa. Taitaa taas kolmossarjalaisten demaribemarien omistajat huudella kun piti säästää tonni ja jättää handsfreet pois. Hyvin on kuulunu toiseen päähän, puhu vaan reippaasti.
- Huutokuiva
Missä se sinulla sijaitsee?
- Volyme
Oisko puhelimen volyymi liian pienellä? Minulla ei ole Toyoa, mutta omassa autossani kun vastapuoli ei oikein kuullut puhettani, niin kun puhelimeen pani bluetooth yhteyden aikana volymea lisää niin asia korjaantui. Puhelimena Lumia puhelin.
- tyb3ertv2w4
Niin, jos se puhelin-bluetooth käyttääkin puhelimen mikrofonia? Silloinhan puhelin pitäisi olla kohtuu lähellä.
- P.e.n.t.t.i
Ohjekirjassa kyllä neuvotaan pysähtymään puhelun ajaksi. Ja tietysti sammuttamaan moottori jos ongelma jatkuu. Kannattaa noudattaa tätä ohjetta niin puhelu sujuu häiriöttömästi.
- salamanterisilakka
Taitaa pentti muistella volkkarin ohjekirjaa jossa tuon vinkin noudattamatta jättäminen aiheuttaa DSG-vaihteiston hajoamisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193254Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521400Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.261239PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1671213- 1331074
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840