Luut törröttää

uskomatonta

Miksi kenneleissä pidetään koiria ihan luurankoina. Ruokaa annetaan tosi niukasti. Eivät saa liikuntaa, pienissä häkeissä jossa kylmät kopit, täytyyhän turkki saada komeaksi.
Miten se koira jaksaa edes synnyttää , saatikka kasvattaa ja imettää poikasensa?

Pitäisi eläinlääkäreiden vähän katsoa kenneleiden perään ja käydä yllätystarkastuksilla .
Eläinrääkkäystä , sanon minä.

Ja tällaista kennelitouhua vielä kehutaan!!!

6

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uski

      Ruoka maksaa jne ja voittoa pitää saada. Siksi kannattaa valita aina koira hyvältä kasvattajalta ajan kanssa mikäli rotukoiran meinaa hankkia eikä mistään tusinalaarista.

    • Aina voi kysyä eläinsuojelusta, onko toiminta asianmukaista, eläinsuojelulääkäriltä tai eläinsuojeluvapaaehtoiselta..

    • Countria

      Miksi nämä marisijat ei ikinä muka ilmoita kennelneuvojalle tai alueen eläinlääkärille koirien pidosta? Hyvänen aika! Itse aina ilmoitan jos havaitsen kaltoinkohtelua, hiljaisuudella annetaan hyväksyntä moiselle toiminnalle! Enemmistö kasvattajista pitää koiria perheenjäseninä sisällä ja hyvässä hoivassa mutta silti pitää aina mennä katsomaan paikan päälle olot joka kerta.

    • dfgxdfx

      Toivottavasti täällä ei taas haukuta normaalipainoisia koiria. Lyhytkarvaisen koiran kylkiluut KUULUUKIN näkyä. Pönäkkä koira, jonka kylkiluut eivät hienoisesti kuulla karvan alta, on LIHAVA. Vaikka pidättekin omat ja naapurienne koirat peruspönäkköinä, niin älkää pakottako muitakin lihottamaan koiriaan. Se on, tiedättekö, epäterveellistä......?

      Puhumattakaan siitä, jos ap:n mollaama kasvattaja kasvattaa vinttikoiria. Ei, niiden ei kuulu näyttää ylipainoisilta pinsereiltä, herranjestas! Kolmen kylkiluun sääntö pätee siinäkin.

      Faktat kuntoon ja perusteluita tiskiin ensi kerralla.

      • timmissä

        Häh? Kylkiluut kuuluu näkyä? Tuskinpa. Vanha sanontakin sanoo, että ei näkyä, mutta pitäisi tuntea. Lisäksi massiiviset on oma lukunsa. Kylkiluitten ei tarvi olla niin hyvin tunnettavissa.
        Eri asia on sitten vinttareissa. Niissä joissain ainakin saa/ovat ?hyvinkin kyljen luita näkyvissä.


    • Voihhuohas

      Edelleen joka rodulla jopa vinteillä ja käyttökoirilla kylkiluiden tulee tuntua ei näkyä! Lihaksikas koira on eri asia vaan silläkään ei näy kyljet tai ole paikat hajalla. Asiallinen harrastaja/kasvattaja seuraa koiran kehon koostumusta alituisesti ja suunnittelee ruokinnat sen mukaan. Aina pitää ilmoittaa viranomaisille jos koira on selvästi huonovointinen tai pito asiatonta järki peliin silmän kera.
      PS. Fitness malleilakaan ei pidä olla anorektinen keho vaan timmi nimenomaan LIHAKSIKAS google avittaa taas mikä ero on treenatulla ja nääntyneellä ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe