Luut törröttää

uskomatonta

Miksi kenneleissä pidetään koiria ihan luurankoina. Ruokaa annetaan tosi niukasti. Eivät saa liikuntaa, pienissä häkeissä jossa kylmät kopit, täytyyhän turkki saada komeaksi.
Miten se koira jaksaa edes synnyttää , saatikka kasvattaa ja imettää poikasensa?

Pitäisi eläinlääkäreiden vähän katsoa kenneleiden perään ja käydä yllätystarkastuksilla .
Eläinrääkkäystä , sanon minä.

Ja tällaista kennelitouhua vielä kehutaan!!!

6

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uski

Ruoka maksaa jne ja voittoa pitää saada. Siksi kannattaa valita aina koira hyvältä kasvattajalta ajan kanssa mikäli rotukoiran meinaa hankkia eikä mistään tusinalaarista.

• Aina voi kysyä eläinsuojelusta, onko toiminta asianmukaista, eläinsuojelulääkäriltä tai eläinsuojeluvapaaehtoiselta..

• Countria

Miksi nämä marisijat ei ikinä muka ilmoita kennelneuvojalle tai alueen eläinlääkärille koirien pidosta? Hyvänen aika! Itse aina ilmoitan jos havaitsen kaltoinkohtelua, hiljaisuudella annetaan hyväksyntä moiselle toiminnalle! Enemmistö kasvattajista pitää koiria perheenjäseninä sisällä ja hyvässä hoivassa mutta silti pitää aina mennä katsomaan paikan päälle olot joka kerta.

• dfgxdfx

Toivottavasti täällä ei taas haukuta normaalipainoisia koiria. Lyhytkarvaisen koiran kylkiluut KUULUUKIN näkyä. Pönäkkä koira, jonka kylkiluut eivät hienoisesti kuulla karvan alta, on LIHAVA. Vaikka pidättekin omat ja naapurienne koirat peruspönäkköinä, niin älkää pakottako muitakin lihottamaan koiriaan. Se on, tiedättekö, epäterveellistä......?

Puhumattakaan siitä, jos ap:n mollaama kasvattaja kasvattaa vinttikoiria. Ei, niiden ei kuulu näyttää ylipainoisilta pinsereiltä, herranjestas! Kolmen kylkiluun sääntö pätee siinäkin.

Faktat kuntoon ja perusteluita tiskiin ensi kerralla.

• timmissä

Häh? Kylkiluut kuuluu näkyä? Tuskinpa. Vanha sanontakin sanoo, että ei näkyä, mutta pitäisi tuntea. Lisäksi massiiviset on oma lukunsa. Kylkiluitten ei tarvi olla niin hyvin tunnettavissa.
        Eri asia on sitten vinttareissa. Niissä joissain ainakin saa/ovat ?hyvinkin kyljen luita näkyvissä.

• Voihhuohas

Edelleen joka rodulla jopa vinteillä ja käyttökoirilla kylkiluiden tulee tuntua ei näkyä! Lihaksikas koira on eri asia vaan silläkään ei näy kyljet tai ole paikat hajalla. Asiallinen harrastaja/kasvattaja seuraa koiran kehon koostumusta alituisesti ja suunnittelee ruokinnat sen mukaan. Aina pitää ilmoittaa viranomaisille jos koira on selvästi huonovointinen tai pito asiatonta järki peliin silmän kera.
      PS. Fitness malleilakaan ei pidä olla anorektinen keho vaan timmi nimenomaan LIHAKSIKAS google avittaa taas mikä ero on treenatulla ja nääntyneellä ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      158
      1172
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      806
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      686
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe