Spiritismi kiinnostaa

Rock

Joo, on kiinnostanut jo kauan. Kohta en varmaan malta enää odottaa, ja on pakko väsätä ouija-lauta.

Kuitenkin siinä on jokin kynnys... Olen hieman epävakaa persoona ja minulla on ollut mielenterveys-ja alkoholiongelmia. Mielikuvitukseni on vilkas ja lapsena varsinkin pelkäsin kaikenlaisia henkiolentoja. Nykyään tosin tunnen itseni jo aika järkeväksi ja luulen tietäväni mikä on totta ja mikä tarua, mutta voiko koskaan olla varma? Mitenkähän suuri riski on, että sekoan jos kokeilin spiritismiä?

Mitäs siihen tarttee? Eikös se ole silleen, että ikkunoiden pitää olla kiinni ja jossain kynttilänvalossa? Miten mahd. henkiä pitäisi kutsua? Kertokaa kaikkea mahdollista. Odotan asiallisia vastauksia enkä mitään kieliposkessa läppiä. Pidätte ehkä mua hulluna, mutta niin kait mä vähän oon.

En ole mikään pakana, uskon kyllä Jumalaan tai johonkin korkeampaan voimaan omalla tavallani. Tapanani on joskus rukoilla. Ja olen siis pian 22 täyttävä mies.

14

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rock

      Löysin tälalsen sivuston:

      http://www.themadeleine.com/7.interest.04/alexb intrest webpage/ouija board.html

      Tossahan on hyvät kuvat. Mutta missä se lasi on, ja mikä tuo ''planchette'' on suomeksi? Ja korvaako se jotenkin lasin ja miksi lasia ain aina käytetään? Ja eihän tuossa mitään pentagrammiakaan näy?

      Valaiskaas vähän, en ihan nyt hiffaa. Vai onko se niin tarkkaa millainen se lauta on? Ei kait se toimi, jos se on väärin tehty?

      • palapeli24

        ssee korvaa lasin ja se on sellanen just mikä liikku ja se mikä numero tai kirjain siin sen reijän kohdalla on nii siitä luetaan. esim siin musiikki videos mis on ville valo ja rasmuksen lauri ni ne "pelaa" ja käyttää just tollasta laitetta siinä.. :)


    • Faromee

      Sitä en epäile pätkääkään, ettei peli toimisi. Itse olen uskossa, ja tiedän tasan tarkkaan, että henkimaailma on olemassa.

      Tuossa on vain sellainen pieni ongelma, että kun "otetaan yhteyttä hyviin henkiin", niin sitä ei vain tiedä, mihin ottaa yhteyttä. Raamattu sanoo, että "Its saatana pukeutuu valkeuden enkeliksi" ja niin varmana tekee. Varmaan sitä luulee, että kunhan nyt kokeilee peliä ja sitten lopettaa, mutta se ei olekaan sitten ihan niin yksinkertaista. Koska ne eivät ihan niin vain välttämättä lähdekään pois. Saatana kyllä jää mielellään asusteleen sinne paikkaan, jossa sitä pelataan ja muutenkin pyörimään niitten pelaajien ympärille. Ja miksi ei jäisi? Ihminen itse omalla pelaamisellaan on antanut luvan siihen.

      Tiedättekös. Jos te haluatte kokea yliluonnolista maailmaa, niin älkää kokeilko sitä tuota kautta. Vaan menkää esimerkiksi käymään jossain seurakunnassa vaikka esim vapaakirkolla, helluntaiseurakunnassa tai vastaavassa, jossa Pyhä Henki vaikuttaa. Itse ihmettelen monesti sitä, että ihmiset esimerkiksi menevät käymään ennustajilla, vaikka he voisivat kysyä Jumalalta, joka voi vastata seurakunnassa esim profetioiden kautta jne.

      No juu. En halua yrittää käännyttää ketään, ja enkä uskoisi pystyväni vaikka haluaisin. Mutten todellakaan haluaisi, että joudutte kokemaan saatanan henkivallat perässänne ja kaikkialla minne menette, sen pelin jälkeen. Noh, mutta jos nyt kuitenkin menette pelaamaan ja jossain vaiheessa tajuatte, että jotain on vialla. Niin kyllä se Jeesus on edelleen olemassa ja löytyy Uudesta testamentista.

      • breathless

        toimii jos on meedio kuten minä...keskitie elämäni on joessa..keskellä reaalimaailmaa/henkimaailmaa


    • Älä koskaan aloita spiritismiä tai mitään lievempiä muotoja. Näissä perkeleestä tulevissa opeissa ja pahoissa hengissä on takana se että saatana pyrkii tuhoamaan ihmisen.

      Mitä se sinua hyödyttää, että pelaat esimerkiksi spiritismiä ja hetken sinulla on hauskaa mutta voit vaikka sairastua skitsofreiaan siitä. Perkeleestä tulee noita pahoja henkiä, joten älkää koskaan aloittako. Minä en tuomitse ketään skitsofrenikoksi, mutta tiedän tapauksen jossa oli niin käynyt yhdestä ainoasta spiritismin pelaamisesta. Eikä kukaan osannut auttaa. Ihminen sitten oli koko ikänsä mielisairaalssa ja välillä kotona.

      Mutta Jeesuksen nimessä ja veressä voitte vapautua kaikki jotka haluatte vapaaksi perkeleen siteistä.

      Jeesuksen veren mainitseminen saa perkeleen pakenemaan. Raamatun uuden testamentin lukeminen saa perkeleen pakenemaan.

      Jeesus kykenee parantamaan ja parantaa kaikki sairaudet.

      Jeesus on pelkästään hyvä. Hänestä ei tule mitään sairauksia, eikä mitään pelkoja jne.

      Jeesus vapauttaa spiritismistä wiccalaisuudesta ja kaikesta noituudesta, jokaisen joka itse tahtoo.

      Ihmisen pitää itse tahtoa vapaaksi. Muiden rukoileminen ei auta silloin ellei ihminen itse tahdo vapaaksi riivaajien peleistä.

      Ihmisen ei kannata leikkiä elämälään. Elämää on vain yksi kappale ja se kestää ehkä alle 100 vuotta.

      Mitä lähempänä ihminen on perkelettä, sitä lähempänä hän on jopa fyysistäkin kuolemaansa. JA lähellä sitä että hänen sielunsa joutuu helvettiin eli ikuiseen kadotukseen.


      [Jumalan Kansan Raamattu: Joh. 10:10]

      10. Varas ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.

      Ylläoleva raamatun paikka kertoo siitä mitä saatana tekee. Varastaa, tappaa ja tuhoaa. Vaikka spiritismi olisi kivaa, sen takana on se, että saatana pyrkii saamaan ihmisen sidotuksi siihen.

      Saatana pyrkii antamaan ehkä ihmiselle saatanasta tulevia yliluonnollisia voimia, että saisi hänet sidotuksi, joka johtaa helvetin tuleen!

      Mutta usko Jeesuksen vapauttaa kaikesta spiritismistä, saatanasta ja kaikesta kirouksesta.

      Jeesus voitti saatanan, kun Jeesus kuoli ristillä meidän sytiemme ja sairauksiemme tähden. Jeesus voitti perkeleen, Jumala Herätti hänet kuolleista.

      Raamatun Sana, Kristus kallio on paikka, jolle rakennettu uskovan elämän talo ei romahda. Jumalan sana pysyy aina, ja jokainen joka Jumalan sanaan, Jeesukseen Kristukseen kiinnittää toivonsa, että uskoo siihen, että Jumala herätti JEesuksen kuolleista ja uskooo sydämessään, että Jeesus on HERRA! Hän pelastuu.

      Yhdessä Hetkessä siis JEesuksen veri pesee pois spiritismit ja muut wicckalaisuudet.

      Aivamet ovat sinun käsissäsi, minne sinä tahdot.

      a) jos et ollenkaan ratkaisisi päätyisit helvettini. Mutta Jumalalla on kutsuaikoja jokaiselle ihmiselle siten, että useamman kerran elämänsä aikana, ihminen tulee niin vakuuttuneeksi Jumalasta, että hänen tarvitsee vain sanoa Jumalalle kyllä tai ei.

      b) Kun valitse tulla uskoon, voit tehdä sen tämän raamatun jakeen mukaisesti. Yksinkertaisesti.


      [Jumalan Kansan Raamattu: Room. 10:9]

      9. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.

      Jokainen on syntiä tehnyt. Sillä ei ole merkitystä onko synti ollut spiritismin pelaamista tai varastamista tai mitä vain.

      Jeesuksen veressä saadaan kaikki synnit anteeksi ja kun ihminen sydämessään uskoo että Jeesus on HERRA ja suullaan tunnustaa että Jumala Herätti Jeesuksen kuolleista hän pelastuu.

      Tervetuloa taivaaseen kanssani!
      www.tulenkantaja.net

      • roskapää

        Jeesus sitä ja Jeesus tätä, ota pää pois perseestä. Joku ne on keksinyt nuo raamatunkin opit.


      • EagleOwl

        >Jeesus vapauttaa spiritismistä wiccalaisuudesta ja kaikesta noituudesta, jokaisen joka itse tahtoo.
        Spiritismi ja Wicca eivät liity toisiinsa mitenkään!
        Wicca ei ole sen huonompi uskonto kuin muutkaan!
        Voisin omasta puolestani sanoa että se on parempi kuin monet muut...

        >Yhdessä Hetkessä siis JEesuksen veri pesee pois spiritismit ja muut wicckalaisuudet.

        Mistä lähtien Jeesus on kirjoitettu JEsus?
        Tuo muuten kirjoitetaan Wiccalaisuudet.

        Kun suomalaiset ristiretkien aikaan kastettiin väkisin kristinuskoon, oli täällä pyhiä lähteitä joilla, pystyi pesemään mokomat kristittyjen taiat pois! (pitänee ettiä paikka...)


      • witchcraft2
        EagleOwl kirjoitti:

        >Jeesus vapauttaa spiritismistä wiccalaisuudesta ja kaikesta noituudesta, jokaisen joka itse tahtoo.
        Spiritismi ja Wicca eivät liity toisiinsa mitenkään!
        Wicca ei ole sen huonompi uskonto kuin muutkaan!
        Voisin omasta puolestani sanoa että se on parempi kuin monet muut...

        >Yhdessä Hetkessä siis JEesuksen veri pesee pois spiritismit ja muut wicckalaisuudet.

        Mistä lähtien Jeesus on kirjoitettu JEsus?
        Tuo muuten kirjoitetaan Wiccalaisuudet.

        Kun suomalaiset ristiretkien aikaan kastettiin väkisin kristinuskoon, oli täällä pyhiä lähteitä joilla, pystyi pesemään mokomat kristittyjen taiat pois! (pitänee ettiä paikka...)

        voisin suoraan sanoa että mä olen kokonaan väsynnyt uskonnon käänytyksestä. Itse olen ollut ennen kristitty mutta lopulta olen eronnut kirkosta äidin kautta onneksi sillä mun näkö kulmat eivät päde kun kristinusko osa voi olla mutta muut ei. Minua niin ärsyttää että kritityt tappoivat parantajia ja muita saman tyyppistä väkeä vaikka he auttoivat ihmisiä. Olen onneksi niin ylpeä että olen sukua karjalasta ja sukuni veressä on shamaanien ja noitien verta että itse olen luononnoita. kuulostan dorkalta mutta ei haitaa mielummin näin kuin joudun kärsimään kristittyjen höpinästä. voisin suoraan sanoa jos jeesus pystyy parantamaan ja herätää kuoleet eikö se kerro että hän on noita, shamaani tai ufo.pahoittelen kun olen kireä tämä beltane päivä eli vappu tekee mut hulluksi.


    • ZiWa

      Olen kokeillut, mutta mitään ei tapahtunut, liekö koko homma huuhaata vai onko vika minussa, en tiedä...
      Mutta kokeile toki, on se hauskaa puuhaa silti...(:

      • -_-

        Varmaan asenne ratkaisee, hieman epäileväisellä ja pilke silmäkulmassa asenteella ja tekee nuo kaikki "höpöhöpö" jutut, suojakehät sun muut.. Jos menee klo.12 syksyisenä ja sateisena yönä pimeään huoneeseen, sytyttää muutamat kynttilät, on katsonut sitä ennen manaajan ja uinu uinu lemmikkini... ei siis näin :).


      • siitä ei ole onnea, ei tasa...
        -_- kirjoitti:

        Varmaan asenne ratkaisee, hieman epäileväisellä ja pilke silmäkulmassa asenteella ja tekee nuo kaikki "höpöhöpö" jutut, suojakehät sun muut.. Jos menee klo.12 syksyisenä ja sateisena yönä pimeään huoneeseen, sytyttää muutamat kynttilät, on katsonut sitä ennen manaajan ja uinu uinu lemmikkini... ei siis näin :).

        Hakeudu kohti hyvää, ei pahaa.


      • Tyypit
        siitä ei ole onnea, ei tasa... kirjoitti:

        Hakeudu kohti hyvää, ei pahaa.

        Mä oon kaverini kanssa tätä kokeillu ja osottautu kivaks ja siihen jää helposti koukkuun eikä meille ole mitään ihmeempiä tapahtunut. Yhden kerran kun olimme pelaamassa niin eräs tuttavani oli nähnyt minut käyttämässä koiraani vaikken ollut sitä oikeasti käyttänyt vaan olin ollut pelaamassa spiritismiä... Liekö tuo aave vai mikä...


    • spiritismitietäjä

      Hei! olen pelannut melko paljon spiritismiä, muun muassa ottanut yhteyttä kuolleisiin sukulaisiin. oman pelilaudan voit tehdä leivinpaperista :) kirjoita oin 3 cm välein kirjaimet, a-z. sitten sen alapuolenne numerot 0-9. Monet piirtää ympyrän, jonka sisälle pentagrammi...pentagrammia ei kannata piirtää missään nimessä, koska se vetää pahoja henkiä puoleensa. älä pelaa paikassa, jossa on peilejä...kannattaa kokea peliä kavereiden kanssa, sillä yksin jos kokeilee, saattaa ajatella ja pelottaa liikaa...kokemusta minulla on sivuvaikutuksista, olen ollut riivattuna jonkun aikaan...pelin voi lopettaa kysymällä hengeltä luva, mutta jos se ei toimi niin hätätilanteessa sano "jeesuksen kristuksen nimeen lopeta! " kynttilät ei ole pakollisia, ne tuovat vain tunnelmaa :) lue pelistä mahdollisimman paljon ennen ensi kertaa...kun alat pelaamaan, pyydä merkkiä hengelta, yleensä lasi alkaa liikkumaan.
      kun olet saanut selvän merkin, kysy onko henki valosta, jos on, voit huolella jatkaa pelaamista. jos henki ei ole valosta, hänen kanssaan voi jutella, mutta se ei ole turvallista. onnea yritykselle!

    • laatualaatua

      Osta valmis lauta kaupasta tai keltaisestapörssistä niin ei tartte itse väsätä. Itse ostin vuosia sitten kunnon puisen laudan ja osoittimen, toimii kuin junan vessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe