Minkälaisia kokemuksia teillä on kattoremontti firmoista. Oletteko laittaneet tai uusineet kattoja näiden kautta? Miten olette varmistaneet että kaikki rakenteet on tullut tehtyä oikein? Miten olette hoitaneet remontin valvonnan? Katon uusinta on kuitenkin aika merkittävä investointi eikä sitä mielestäni pitäisi ratkaista pelkästään tunne pohjalta, myyjän puhelahjoihin luottaen.
Kattoremontti firmat
3
237
Vastaukset
- konkola
Älä ota miltään alle 20 hengen firmasta. Kannattaa tilata isosta firmasta. Siellä hommat hoituu. Itse teimme vain lopputarkastuksen asiantuntijan kanssa. Mielestäni oleellista on materiaalien takuut sekä työn takuu. Tietysti kotimaiset asentaja ja vielä että olisivat kyseisen yrityksen palkkalistoilla ja tuntipalkalla. Myös tekotavassa oli eroja. Meillä ainoastaan kymppi-katto oy tarjouksessa oli tuulettuva harja jolloin aluskate ei tee pussia harjalle. Jotkut jopa eivät olisi laittaneet sitä tuuletusrimaa ruoteen alle. Kymppi-katto ei ollut halvin hinnaltaan mutta mielestäni sisällöltään kyllä paras. P.s. Kannattaa suostua asennusnäytöksen pitämiseen. Saimme vielä vähän hyvitystä siitä. Tsemppiä
- Tökeröä
Jos tuo ei ollut kymppikattojen myyjä niin minä olen jeesus.
- taasnäitä
Suoli24 pelisäännöt. Kaikki kehut tulee "firman omalta väeltä", ja haukut on aina täyttä totta jota ei kyseenalaisteta mitenkään Miksi helvetissä ihmiset täältä kyselee yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840