Hei!
Leatgo sáminuorra Helssegis dahje oaivegavpotguovllus? Halidivccetgo deaivat eara samenuoraid? Jos halidat searvat City-Sáminuoraid sleadgapoastalistui, de meile munnje pirita(a)nakkalajarvi.net!
Dahpahusat:
- City-Sáminuoraid unnajuovllat la. 11.12.04
- Sámi álbmotbeaivvi feasta Umo Jazz Houses be. 4.2.05: oaivenastin máilmmi vuosttas Anáras hip hop -artista Amoc (www.mikseri.net/amoc). Prográmmas maiddái Sámi oanehisfilmmat.
City-sáminuorat?
Pirita
2
491
Vastaukset
- gumpe
... dahje diehtago giige leatgo lahti-gavpogis olbmot geat mahttet samegiela? mun ies lean rivgu muhto gal mun veha halan samegiela... ja livccii soma vel harjehallat!
- saamea?
mitäs koodikieltä se tämä on...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353872- 983444
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103407- 773158
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m843131Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862815- 352600
- 692493
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se462463- 902186