Lumiassa Saunalahden liittymä kiukutteli Berliinissä. Ei suostunut lähettämään sähköpostia, vaan tuuppasi sen luonnoksiin tai lähtevään postiin. Muuten kaikki toimi ok. Katselin vastausta
netistä, mutta ei löytynyt kohtuullisella hakemisella. Olivat pari kolme vuotta vanhoja ja ainakaan niissä ei asia ollut selvinnyt. Olisikohan nyt tuo vaiva selvinnyt. Kotimaassa kaikki toimii ok.
Lähtevässä sähköpostissa ongelma
1
<50
Vastaukset
- IsoPee
Voin olla väärässäkin mutta muistelisin että EU:ssa rajoitetaan lähtevän postin smtp-palvelimen käyttöjä roskapostin lähettäjien estämiseksi eli pitää olla siinä maassa oleva tai hyväksytty palvelin että saa lähettää sähköpostia. Olisit voinut kiertää ongelman käyttämällä sähköpostiasi internetselaimen kautta tai valita jonkun hyväksytyn palvelimen sähköpostiohjelmaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175