Eli täs ois vähän kysyttävää:
Oon kattellu keskusteluita ja kaikkia muita missä kerrottaisiin voiko ottaa vain yhden cihin? Me otettaisiin vain yksi. Saisi seuraa kun heräilee mutta ei mitenkään erikoista koska koulu yms. Saisi harvinaisen ison häkin. Saisi myös välillä seuraa marsuista leikkiajalla.
Kysymyksiä chinchillasta
5
93
Vastaukset
- TÄMMÖNENVAA
ELI SIIS VOISINKO TÄSSÄ TILANTEESSA OTTAA CHINCHILLAN?
- Sedä
Tämä chinchupalsta on aika kuollut, mitäpä jos kokeilisit vaikka lähettää jollekin hyvälle kasvattajalle sähköpostia ja kysyä mitä mieltä hän on..?
- Chihuchiu
Hyvä idea. Kiitos
- ryysy
Mulla on itelläni ainakin 1 chinchu kun kaveri kuoli ja hyvin on pärjäillyt. Jos kerran on näin harvinaisen iso häkki niin uskon että pärjää kun on paljon viihdykettä . Ja voihan sinne joskus ottaa toisenkin kaveriksi! Mutta mikä on ongelma ettei voi ottaa kahta jos on niin iso häkki jne? Kyllä mä ainakin luulen että pärjää. Seurustele eläimen kanssa silti mahdollisemman paljon!
- chinchillafani
ois hyvä hankkia seuraa koska muuten se voi tressaantua ja olla apea eikä syö kunnolla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1483955Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123511Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai482952Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122902Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442531- 502204
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161458"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001410Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631314Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381189