Eli täs ois vähän kysyttävää:
Oon kattellu keskusteluita ja kaikkia muita missä kerrottaisiin voiko ottaa vain yhden cihin? Me otettaisiin vain yksi. Saisi seuraa kun heräilee mutta ei mitenkään erikoista koska koulu yms. Saisi harvinaisen ison häkin. Saisi myös välillä seuraa marsuista leikkiajalla.
Kysymyksiä chinchillasta
5
72
Vastaukset
- TÄMMÖNENVAA
ELI SIIS VOISINKO TÄSSÄ TILANTEESSA OTTAA CHINCHILLAN?
- Sedä
Tämä chinchupalsta on aika kuollut, mitäpä jos kokeilisit vaikka lähettää jollekin hyvälle kasvattajalle sähköpostia ja kysyä mitä mieltä hän on..?
- Chihuchiu
Hyvä idea. Kiitos
- ryysy
Mulla on itelläni ainakin 1 chinchu kun kaveri kuoli ja hyvin on pärjäillyt. Jos kerran on näin harvinaisen iso häkki niin uskon että pärjää kun on paljon viihdykettä . Ja voihan sinne joskus ottaa toisenkin kaveriksi! Mutta mikä on ongelma ettei voi ottaa kahta jos on niin iso häkki jne? Kyllä mä ainakin luulen että pärjää. Seurustele eläimen kanssa silti mahdollisemman paljon!
- chinchillafani
ois hyvä hankkia seuraa koska muuten se voi tressaantua ja olla apea eikä syö kunnolla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809