Harry Potter-hahmot

PääKalmari

Moikkelis. Olen 19v. Luen edelleen Harry Potteria. Olen lukenut sarjan jo 8 kertaa. Edelleen se on minun yksi parhaimmista kirjasarjoista! Puhutaan täällä keskustelussa Harrysta ja hahmoista.

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon ite ollu jo kauan fani ja aion olla vielä pitkään. Oon 16v. ja alotin vasta vähän aikaa sitten lukemaan Harry Pottereita. Kaduttaa kun en alkanut lukemaan jo paljon aikaisemmin kun ne kirjat on vaan niin hyviä ja elokuvat tietysti myös. Oon ostanu hirveesti Potter kamaa ulkomailta ja mulla on oma lasivitriini kaikelle sille tavaralle. Ikävä kyllä se alkaa täyttyä jo liikaa.
      Vaikka en vielä oo lukenut koko kirjasarjaa läpi, se ei tarkoita sitä etten tietäisi sarjasta paljoa. Mulla on nimittäin kaksi tietokirjaa joista toinen on tosi iso.
      Mulla on myös julistekirja ja seinillä julisteita jokaisesta elokuvasta rivissä, järjestyksessä. Sit mulla on myös jumpperi, taikasauvoja jne.

      Luulen, että lempi hahmoni on itse Harry, mut tykkään myös Ronista ja Hermionesta. Sit varmaan Remus Lupin ja Sirius Musta.

    • Pottertarinoita

      Mä olen 14v. ja Potterit ovat edelleenkin lempikirjojani. Oon lukenu sarjan varmaan 12 kertaa, mutta loppu ei vielä häämötä. Rakastan kirjoissa sitä, että hahmolta löytyy joku tarina, joka selittää nykyisen elämäntilanteen! On ihanaa illalla lukemisen jälkeen ennen nukkumaanmenoa miettiä jonkun hahmon elämää♥ Kaikki hahmot ovat myös näiden tarinoiden takia ihania. Mulla ei oo mitään tavaroita kun tilata ei viitsi ja ulkomaille en juurikaan ole päässyt. Mutta kaikki aikanaan... Onneksi minulla on kaikki seitsemän ihanaa kirjaa, kaikki elokuvat ja kaksi isoa tietokirjaa täynnä tietoa rakastamastani maailmasta♥♥♥

    • Dramioneforever

      Oon 12 ja oon lukenut Harry Pottereita kohta vuoden puoltoista. Omasta mielestäni kirjat ovat leffoja parempia, mutta leffoilla on omat arvonsa. :3 11 vuotiaana toivoin, että saisin kirjeen Tylypahkasta. Mutta joo Potter kamaa ei oo, mutta fani mikä fani.
      Kirjat ja leffat kerrattu varmasti 12 kertaa.
      Mutta joo lempihahmoja varmasti Hermione, Fred&George,Sirius, Ginny, Molly, Bellatrix, DRACO, Dumbledore ja Kalkaros .. ainaki ja McGarmiva. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe