29v vakaassa tilanteessa oleva nainen, etsii raskautumisapua esim yksi hotelliyö ovulaation aikaan kunnes raskaus alkaa kirjallinen sopimus , ettei sinulle edes tietoa lapsen syntymästä
29v nainen etsii luovuttajaa
40
5547
Vastaukset
Ihan hyvä muuten, mutta tuommoiset sopimukset eivät ole lainsilmissä sitovia. Eli ihan turhaan noita tekee :))
- molenmpia
permoo vain kermoo
- hulluntouhua
Tosi kiva tehdä isätön lapsi. Lapsi tykkää isona käyttää sitten kaiken aikansa isänsä etsimiseen. Näin siis tehdään lisää mielenterveysongelmaisia aikuisia. Hienoa.
Aivan. itsellänikin oma isä kasvanut isättömänä, tosin syynä se. että tämä kuoli jo isän ollessa parivuotias.. isä ollut jotenkin aina hukassa asian kanssa ja jaksanut isättömyyttään muistaa. Minkäs näille tekee, elämässä sattuu ja tapahtuu..mutta tahallaan tälläiseen laittaminen.. Voin kyllä auttaa lapsen saamisessa, mutta en lähde auttamaan näitä hetkessä eläviä vauvakuumeisia. Vauvasta kuitenkin kasvaa joskus aikuinen.
- Mene-hoitoon
Vai että vakaa tilanne ja etsii luovuttajaa.
- pikkjsdlfkjsdf
lesbolle tytär
- EOI
? ? ?
- JLO
Vieläkö tarvitset apua ? jos kyllä niin laita viestiä takaisin päin
- mullelapsi
muutoinkin yhä hakusessa ohareita tullut useita
- JLO
laitakkos sähköpostisi
- IYO
Olisin valmis milloin vain, anna toki kuulua itsestäsi T : JLO
- njeyjsrjryj
kyllä on lapsellinen ilmoitus ja ajattelu. Ota hyvä nainen nyt edes miehen ajokortti ja kirjoita tiedot paperille. Raskautumiseesi voi mennä 100 kertaa, enne kuin tulet raskaaksi. Entäpä kun kuolet? Entäpä kuin lesbokummppanisi tai sinä sairastutte ja kuolette? Lapsi joutuu lastenkotiin täysin heitteille ilman toisia isovanhempia edes. Ajattele pikkuisen pitemmälle! lapsen TÄYTYY saada tietää kuka hänen bbiologinen isä on!!!
yhä hakusessa
- haistakaavittuuuuuuuuu
Hahahahaha vittu mitä roskasakkia. Ap pokaat jonkun random-äijän baarista, nussitte ja se on siinä.
yhä hakusessa
yhä hakusessa
yhä hakusessa
yhä hakusessa
- Unohda-runkkarit
Mene hedelmöityshoitoihin.
Edelleen hakusessa, vain asialliset viestit kiitos
- voisinkae
kumpikönä niikö maksaa sen hotelliyön? taijat vaa ettiä majapaikkaa ?
Joko on tärpännyt? Meillä hommat hoidellaan anonyymisti.
- KokenuttaEiLaiteta
Jos haluaa varmistaa lapsen saamisen ei Suomi ole asian suhteen mikään ihanteellinen paikka. Hoitoihin on maailmassa paljon kehittyneempiä muotoja klinikoissa joissa esimerkiksi onnistumisprosentti hedelmöittämiseen ja sen onnistumiseen on hieman yli 50 %.
Uskokaa tai älkää tuo luku on jo korkea vaikka puhutaan kliinisestä tapahtumasta. - mltj
joko lapsi on?
- kurmitsaleipä
Siementä oli mutta,kun ei ole peltoa minne kylväisi.
- Hepskukkuu
Ukot voisivat käydä klinikalla luovuttamassa limojaan, jos satutte olemaan väh. 18v. max. ikä oli siinä 46 paikkeilla.
- tutkiskelija8763
Vieläkö etsit siittäjää?
- Isäehdokas
Hei, täällä olisi 30.v mies. Voin auttaa lapsen saannissa
Moi ota minuun yhteyttä niin jutellaan lisää aiheesta
- Anonyymi
Luulen nähneeni Arin ilmoituksen täällä toisessa ketjussa. Tarjosi siementään esiintyen lääkärinä.
- Anonyymi
Sähköpostisi...?
Hei vapaa pasi Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. [email protected] saako tuttua sinuun lapsita pidän voin autta tehdä lapsia kummakin
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934