29v nainen etsii luovuttajaa

mullelapsi

29v vakaassa tilanteessa oleva nainen, etsii raskautumisapua esim yksi hotelliyö ovulaation aikaan kunnes raskaus alkaa kirjallinen sopimus , ettei sinulle edes tietoa lapsen syntymästä

40

6993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvä muuten, mutta tuommoiset sopimukset eivät ole lainsilmissä sitovia. Eli ihan turhaan noita tekee :))

    • molenmpia

      permoo vain kermoo

    • hulluntouhua

      Tosi kiva tehdä isätön lapsi. Lapsi tykkää isona käyttää sitten kaiken aikansa isänsä etsimiseen. Näin siis tehdään lisää mielenterveysongelmaisia aikuisia. Hienoa.

      • Aivan. itsellänikin oma isä kasvanut isättömänä, tosin syynä se. että tämä kuoli jo isän ollessa parivuotias.. isä ollut jotenkin aina hukassa asian kanssa ja jaksanut isättömyyttään muistaa. Minkäs näille tekee, elämässä sattuu ja tapahtuu..mutta tahallaan tälläiseen laittaminen.. Voin kyllä auttaa lapsen saamisessa, mutta en lähde auttamaan näitä hetkessä eläviä vauvakuumeisia. Vauvasta kuitenkin kasvaa joskus aikuinen.


    • Mene-hoitoon

      Vai että vakaa tilanne ja etsii luovuttajaa.

    • pikkjsdlfkjsdf

      lesbolle tytär

      • EOI

        ? ? ?


    • JLO

      Vieläkö tarvitset apua ? jos kyllä niin laita viestiä takaisin päin

      • mullelapsi

        muutoinkin yhä hakusessa ohareita tullut useita


      • JLO

        laitakkos sähköpostisi


      • IYO

        Olisin valmis milloin vain, anna toki kuulua itsestäsi T : JLO


    • njeyjsrjryj

      kyllä on lapsellinen ilmoitus ja ajattelu. Ota hyvä nainen nyt edes miehen ajokortti ja kirjoita tiedot paperille. Raskautumiseesi voi mennä 100 kertaa, enne kuin tulet raskaaksi. Entäpä kun kuolet? Entäpä kuin lesbokummppanisi tai sinä sairastutte ja kuolette? Lapsi joutuu lastenkotiin täysin heitteille ilman toisia isovanhempia edes. Ajattele pikkuisen pitemmälle! lapsen TÄYTYY saada tietää kuka hänen bbiologinen isä on!!!

    • yhä hakusessa

    • haistakaavittuuuuuuuuu

      Hahahahaha vittu mitä roskasakkia. Ap pokaat jonkun random-äijän baarista, nussitte ja se on siinä.

    • yhä hakusessa

    • yhä hakusessa

    • yhä hakusessa

      • Mistä päin oot


    • yhä hakusessa

    • Unohda-runkkarit

      Mene hedelmöityshoitoihin.

    • Edelleen hakusessa, vain asialliset viestit kiitos

    • voisinkae

      kumpikönä niikö maksaa sen hotelliyön? taijat vaa ettiä majapaikkaa ?

    • Joko on tärpännyt? Meillä hommat hoidellaan anonyymisti.

    • KokenuttaEiLaiteta

      Jos haluaa varmistaa lapsen saamisen ei Suomi ole asian suhteen mikään ihanteellinen paikka. Hoitoihin on maailmassa paljon kehittyneempiä muotoja klinikoissa joissa esimerkiksi onnistumisprosentti hedelmöittämiseen ja sen onnistumiseen on hieman yli 50 %.
      Uskokaa tai älkää tuo luku on jo korkea vaikka puhutaan kliinisestä tapahtumasta.

    • mltj

      joko lapsi on?

    • kurmitsaleipä

      Siementä oli mutta,kun ei ole peltoa minne kylväisi.

    • Hepskukkuu

      Ukot voisivat käydä klinikalla luovuttamassa limojaan, jos satutte olemaan väh. 18v. max. ikä oli siinä 46 paikkeilla.

    • tutkiskelija8763

      Vieläkö etsit siittäjää?

    • Isäehdokas

      Hei, täällä olisi 30.v mies. Voin auttaa lapsen saannissa

    • Moi ota minuun yhteyttä niin jutellaan lisää aiheesta

    • Anonyymi

      Luulen nähneeni Arin ilmoituksen täällä toisessa ketjussa. Tarjosi siementään esiintyen lääkärinä.

    • Anonyymi

      Sähköpostisi...?

      • Laita viestiä 0407268900


    • Hei vapaa pasi Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. [email protected] saako tuttua sinuun lapsita pidän voin autta tehdä lapsia kummakin

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe