Mikkis ei kelpaa

kenellekään

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windowsin_väärä_aika

      Nytpä Windows taas näytti miten seonnut järjestelmä se on. Suomi siirtyi taas kerran "kesäaikaan" ja se merkitsi kellojen siirtoa yhdellä tunnilla eteenpäin. ( 1 ).
      Eilen Windowsini automaattisesti siirtyi oikeaan aikaan siis kesäaikaan eli näytön oikean alakulman kello siirtyi tunnilla eteenpäin.

      Mutta, tänään maanantaiaamuna (30.3.2015) Windows taas lisäsi kelloon yhden tunnin lisää eli ajaksi tuli väärä aika. Oikea aika on klo 6.00 EIKÄ tunnilla lisätty klo 7.00 !
      Kesäaikaan siirto EI merkitse sitä, että JOKA päivä kelloa siirretään tunnilla eteenpäin ! Tätä Windows ei näemmä tajua.
      Riittää, että yhtenä määräpäivänä kello siirrtyy tunnilla eteenpäin. Ei tätä kellon aikasiirtoa tarvi suorittaa HETI seuraavana päivänä uudestaan tunnilla eteenpäin.
      Microsoftin Windows ei taida enään tajuta mitään aikavyöhykkeistä? Tänään aamulla piti manuaalisesti siirtää Windowsin kello oikeaan aikaan eli 1 tunti taaksepäin eli oikeaan "kesäaikaan". Aika-asetus on: Suomi, Helsinki.
      Sunnuntaiaamun aika oli oikea eli se oli siirtynyt 1 tunnilla eteenpäin automaattisesti, mutta tänään maanantaiaamuna (30.3.2015) EI olisi enää tarvittu ylimäääristä ajansiirtoa 1 tunnilla eteenpäin. KAHDEN tunnin siirtymä on väärin, se on virhe!

      Tosi surkea näyttö taantuvasta laadusta kun ei edes automaattinen ajansiirto toimi OIKEIN. Saapa nähdä huomenna tiistaina 31.3.2015 mikä on Windowsin kellonaika. Isoäidin vuosikymmeniä vanha jousivetoinen herätyskellokin näyttää aikaa paremmin.

      • Linuks_EmäValhe

        Vai siirsi sinun Windows kelloja tunnilla eteenpäin vai miten se oli? Miksei minun?
        Sikis, että SINÄ valehtelet - kukaan ei usko.....†


      • odota_vielä_hetki
        Linuks_EmäValhe kirjoitti:

        Vai siirsi sinun Windows kelloja tunnilla eteenpäin vai miten se oli? Miksei minun?
        Sikis, että SINÄ valehtelet - kukaan ei usko.....†

        Kyllä minun Windows siirsi kelloa eteenpäin kahteen kertaan eli sunnuntaina 1 tunti ja maanantaina taas 1 tunti.
        Näin "järkevästi" toimii Windows, tosin tämä viimeinen tunnin siirto oli VÄÄRÄ.

        Odotan huomista tiistaita niin näkee onko se Windows taas siirtänyt aikaa 1 tunti eteenpäin. Windowsissa kun odottelee 24 päivää niin automaatisesti kello on siirtynyt seuraavaan vuorokauteen kun 24 kertaa suoritetaan tuo 1 tunnin siirto? Ei tämä oikein vaikuta järjelliseltä touhulta.
        Niinpä niin, kun päivitykset tulee kerran kuukaudessa (kuukauden toisena tiistaina) niin tämäkin aika sitten heittää ainakin yhdellä vuorokaudella.
        Oikean ajan hallinta on vaativaa puuhaa.
        Työnantajatkin voisi ottaa oppia Microsoftilta eli siirretään jokainen alkanut sairauspäivä ainakin yhdellä päivällä eteenpäin. Näin kukaan EI ehdi aloittaa sairauslomaansa kun se ensimmäinen sairauspäivä on aina edessäpäin.
        Jokaiselta pitäisi siirtää myös se kuolinpäivä eteenpäin eli odottakaa aina huomista päivää. Kenenkään ei pitäisi kuolla TÄNÄÄN kun päivä on siirrtetty aina huomiselle.
        PS. myös tilipäivät pitää aina siirtää tulevalle huomiselle.


      • Linuks_Valehtelee

        Seli seli seli seli seli seli seli seli seli.......†
        Kukaan ei usko......†


      • melkoinen_sekoilija

        Minulla windows siirsi kerralla 2 tuntia :D. En ole vielä tänään käynnistänyt, että tuleeko lisää ylimääräisiä tunteja :D


      • Tubutin_tuhhoo

        Minulla tubutin siirsi - ei vain kelloa - vaan koko tietokoneen kaatikselle.......†


      • oikea_aika
        Tubutin_tuhhoo kirjoitti:

        Minulla tubutin siirsi - ei vain kelloa - vaan koko tietokoneen kaatikselle.......†

        Ajan hallinta on vaikea alue, ainakin Windowsille se on ylivoimaista. Minun linuxdistroni aika on asennuksesta lähtien ollut aina oikeassa ajassa.
        Mummolta peritty jousivetoinen herätyskello toimii varmemmin kuin Windowsin kello.


      • ainakiin
        Linuks_Valehtelee kirjoitti:

        Seli seli seli seli seli seli seli seli seli.......†
        Kukaan ei usko......†

        enemmän kuin noita sinun iänikuisia lässytyksiäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe