Pelkäänkö turhaan

Arkajalka

Olen 60 nainen joka on käynyt läpi suuren leikkauksen (toinen rinta poistettu).
Haluaisin vielä saada rakkautta ja miehen läheisyyttä, mutta en uskalla lähestyä torjutuksi tulemisen pelossa.
Haluaako kaikki vain täydellistä, ehjää naista, vai voisinko kelvata tälläisenäkin?
Tämä ei ole seuranhaku, vaan keskustelun avaus.

10

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pil-kullinen

Haluaisin tutustua Sinuun ja saada nauttia yhdessä ilman pelkoa ehken löytäisimme
      kaipaamamme ystävän. Pääsiäinen yhdessä?

• tavallinenihminen

Terve
      Internetissä on onneksi alkanut kesksutelu vatsamakkaroista yms. Minusta rintaleikkaus kuuluu samaan kategoriaan. Eli meissä kaikissa näkyy elämisen jäljet jollain tavalla. Rintaleikkaus ei muuta sinua yhtään yhtään ihmisenä ja toivottavasti löydät rakkautta,

• neuvojamiess

Ei tuossa ole ongelmaa joller salaa mitään ts. ettei mikään tule miehelle yllätyksenä.Tiettuäy onhan siinä riski joutua torjutuksikin mutta mielestäni se on riskin arvoista sillä nämä torjujat ovat tod näk muutenkin niitä huonompia vaihtoehtoja.Saatat siis löytää rehellisyydellä paremman ymmärtäväisen miehen.

• Eihän se rinnanpoistoleikkaus sinua miksikään muuta, sinä olet aivan samanlainen ihminen kuin ennen leikkaustakin, ongelmahan on niillä jotka torjuvat sinut leikkauksen takia, ei kuitenkaan kannata käydä salailemaa asiaa vaan kertoa rehellisesti asiasta jo hyvissä ajoin ennen seksin aloittamista.

• Samaa mieltä.Tyhmä tyyppi se joka tissin puuttumisen antaa vaikuttaa.Kannattaa mainita tosiaan hyvissä ajoin niin ei tule yllärinä pahaan aikaan.
      Tsemppiä!

• j.v.s

Kyllä mä en kato kun naisen lunteeseen ja onko Se tosiaan aito

• turhaan_pelkäät

Olen joskus miettinyt miehenä (51 vuotta), kuinka suhtautuisin asiaan. Omassa ikäryhmässäni voisi helpostikkin sattua kohdalle nainen, jolta on poistettu rinta tai molemmat rinnat. Ensiksi: minua ei häiritsisi rinnan/rintojen puuttuminen. Toiseksi: pitäisin parempana ettei naiselle olisi tehty rinnan/rintojen korjausleikkausta. Kolmanneksi: molempien rintojen puuttuminen on mielestäni mielekkäämpi ulkonäöllisesti kuin vain toisen rinnan puute, jotenkin symmetrisempi. Rinnaton nainen voi olla myös hyvin seksikäs kaikesta huolimatta.

• asennekysymys

Tissien määrälläei ole mitään vaikutusta asiaan jos asenne ja itsetunto on kunnossa

• Arkajalka

Mikä on hyvissä ajoin kerrottu? Ekalla tanssilla, ekana iltana, vai ennen ensimäisiä treffejä?
      Asenteesta ja itsetunnosta....ei se ole helppoa, kun toisen tissin paikalla on vain pitkä arpi.
      Lehdet on pullollaan hienoja kuvia ja ylistystä täydellisille naisvartaloille..se vetää ykstissisen hiljaiseksi.

• jivaa

Itse olen liikuntavammainen mies, olen elämäni aikana tavannut ehkä 5-6 tervettä naista jotka ovat tulleet sen tietyn rajan yli ja näistäkin vain pari on sitten sanonut asian suoraan ja yhden kanssa asia on edennyt loppuun saakka. Joku koulu oppinut psykoogi sanoo vaan asioita leipaansä ansaikseen..... Kun näkee kivan ihmisen hymyn ja tuntee joskus pienen kosketuksen, niin miksi ei mieti sitten myös asiaa syvempiä

Se on pahinta, että kuka määrittää sen kuka on oikeutettu henkisesti hyvään ja turvalliseen elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      304
      9627
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      9
      2878
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      264
      2163
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      114
      2020
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      87
      1566
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1477
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1448
    8. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      31
      1203
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1026
    10. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      971
    Aihe