Hammaskivi

sox

Onko muuta ainetta hammaskiven vähentämiseen kuin Plague Off ? Tuo Plague off maksaa ihan käsittämättömän paljon. Pieni purkki 24 e.

Onko jotain vastaavanlaista ainetta myynnissä jossain ?

8

1771

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hammaspeikko

Merilevän olen kuullut tepsivän samaan tapaan.

• erinomaine

Naudan raa'at pitkät putkiluut. Annetaan kaluta keittämättöminä jos vain massu kestää.
      Harjaaminen päivittäin koirien hammastahnalla.
      Bucadog geeli.
      Muitakin valmisteita löytyy, osa tosin ihan hömppää (spray ainakin).

• jdkdkskwkwk

Mä kans syötän noita raakoja luita koiralle. Eipä ole ollu hammaskiveä ikinä

• Lemon1234

Hei,

Itse käytän tätä hammaskiven ehkäisyyn ja ymmärtääkseni on tuosta apua turkin ja ihon hoitoonkin. http://www.lemmikkitukku.fi/islamer

Eli ihan perus merilevävalmiste, jota annan 30 kg koiralle 1tl päivittäin ruuan sekaan. Plague Off on myös merilevävalmiste, ja käsittääkseni aika samaa tavaraa, mutta en mene vannomaan.

Tietenkään ei sovi unohtaa luita. Meillä menee raakaluita aina silloin tällöin, perus nahkaluita sekä dentastixejä silloin kun muistaa ostaa. Ja jos kovin on taipuvainen hammaskiveä muodostamaan olisi hammaskivi ihan hyvä puhdistaa pois joko itse tai ammattilaisella. Itse olen ostant hammaslääkärien käyttämän raaputtimen, mutta sen kanssa saa olla varovainen, että poistaa juurikin sitä kiveä eikä raplaa kiillettä tai ikeniä. Eli jos koiran saa pidettyä paikallaan niin kyllä enimmät saa itsekin poistettua.

http://www.zooplus.fi/shop/koirat/trimmaus/hammashoito/yleinen/141863 tuosta on monella ollut myös hyviä kokemuksia.

• Hammaskivenehkäisy

Löytyy ravintosarja, jossa on valmiiksi hammaskiven muodostumista ehkäiseviä aineita. Eukanuba.

• halvemmaksitulee

Oikeat luut ehkäisee hammaskiveä.

• ToimiiKylläH

Onhan tuo PlaqueOff toki kallista, mutta kyllä se purkkikin sitten kestää. Meillä kestää yhdellä koiralla nelisen kuukautta. Ja tepsii kyllä. :)

• 4016

Plaque off ei poista hammaskiveä. Se maksaa 1000€/kg, merilevä 5€/kg. Valitse näistä. Meillä on käytössä eläinöääkäriltä ostettu lohen makuinen geeli. Se POISTAA eikä vain lupaa. Mutta lienee aloittajalle liian kallis. Riittoisuudella tai päivähinnalla ei näköjään ole merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      2805
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      863
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      805
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      789
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      674
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      622
    9. 50
      615
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe