itsekkäät asiakkaat jotka pilaavat vittu kaiken !!

olette-perseestä

Ei teidän tarkoitus ole edes tulla syömään tai istumaan iltaa.Tulette vain valittamaan ja huutamaan koska teillä ei ole omaa elämää muuten.Joka vitun kerta pitää tulla valittamaan! onko se saatan joku uusi harrrastus vai ?!?!

saatana on pokkaa niin vitusti vaan tulla mukamas syömään vaikka oikeasti havittelette itsellenne ilmaisia aterioita VALEHTELEMALLA päin pärstää saatana !! jos olisin ravintolan omistaja niin haistattaisin vain vitut ja heittäisin ulos eikä tarvisi enään tulla takaisin.

Liekö sitten joku asenne ongelma ruokaa kohtaan ? afrikkalaiset söisivät ihan mukisematta sitä ruokaa mutta ei te valitatte vasta kun ruoka on syöty ja on tyytyväinen olo ja huomaatte että ei olekkaan rahaa vitun paskat saatana !

mites hotellissa teette ?? olette viikon ja valitatte vasta sitten kun viikko on kulunut ja haluatte sen viikon ilmaiseksi koska mukamas nii huonoa taas kaikki perkele..sama juttu varmaan huvipuistoissa? pidätte hauskaa sen 6 tuntia ja sen jälkeen menette vain valittamaan että oli paskat laiteet ja haluatte rahat takaisin.saatana justiin tollasten puskaradion pää hölöttäjät saa aikaan asiakaskadon jonka te joudutte korvaamaan jos näin tapahtuu !!

mites sitten ryyppäämässä?? juotte kunnon kännin ja sitten valitatte että oli huonoa juomaa kun tuli känni saatana idiootit !

tai sitten asutte hesassa ja menette lapppiin ja valitatte hyttysistä ! olette tosi lapsellisia jos valitatte niin pienestä kuin hyttyset !

sitten auto..ostatte auton ja se menee rikki 3 vuoden päästä.menette valittamaan että oli huono auto ja haluatte rahat takaisin..

olette säälittäviä lapsellisia itsekeskeisiä vitun pellejä jotka vain haluavat valehdella ja kusettaa asiakaspalvelu alan ihmisiä turhilla höpinöillä jotka vaativat joskus jopa mielenterveys hoitoa..

1

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

Asiaa.
      Hyvä servaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe