Muutos 2011 puoluelaisia, älkää järttäkö äänestämättä, pian on mamuja eduskunta täynnä ja sitten on helvetti irti.
http://www.youtube.com/watch?v=XzzSqAjFNiw&sns=fb
ÄÄnestäkää hyvät ihmiset
8
73
Vastaukset
- No_juu_juu
Äänestetäänhän me. Demareita.
- JUTTAFANI
Demareita äänestän ja haluan olla niin hyvä ihminen ja antaa taas jutan viedä rahaa kreikkaan.
- 777717
Onko siellä joku varteen otettava ehdokaskin ettei vain rakkikoiria ja rikollisia?
- jeesustelija
Normaaleja ihmisiä, jos oikein puhtoisia haluat, onhan meillä kristilliset, varmaan olet itse oikein puhtoinen, kun on oikeus heittää sillä kivellä ensin.
- ählämsähläm
Äänestä mamua, on taatusti puhtaat paperit.
- samojakaikkityyni
totta toi yks kommentti mamuilla puhtaat paperit kun ne muuttaa maahan ne saa uudet sotut(sairaalaa ja sossua varten)mutta joku on toki kertonu niille että sillä saa tehtyä piikkiä.mä haluun mamuks johku hyvään maahan ja...mitä tulee ehdokkaisiin. jo kolme hallitusta:ennen vaaleja lupauksia,sitten samaa lantaa..myöntäkää? miksi ette sano suoraa ehdokkaa..mulla on tarkoitus saada lahjuksia ennen vaaleja,helppo työ hyvällä palkalla ja takuu eläkkeellä.turhaa yrittää jauhaa..
- ahmediallahi
Elakkeele kuka haluta mina haluta mina mamu, mina mene eduskuta, ha ha te tyhmat te vaa maksa
- Viljo50
Onneks ei juuri kukaan äänestänyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822