Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Äidin käytös vituttaa

lukiolikka98

Terppa vaan, eli jos hypätään suoraan asiaan, niin äitini käytös ärsyttää. Tunnustin tänään olosuhteiden pakosta, että olin pe-la poikaystävälläni eri paikkakunnalla enkä kaverillani yötä (kuten olin väittänyt.) Olen siis 16, tänä vuonna 17 täyttävä tyttö. Äitini otti tästä nokkiinsa, "jos mua huijataan niin menot loppuu siihen paikkaan", toisinsanoen olettaisin olevani arestissa koko loppuajan kunnes täytän 18. Aikomukseni oli tunnustaa koko asia jokatapauksessa ensi vklp tuodessani poikaystäväni meille käymään. Noh, olen tässä yrittänyt olla aikuinen ja puhua tapahtuneesta, sopia mahdollisesta rangaistuksesta ja perustella käytöstäni. MUTTA kun MINÄ yritän olla aikuinen, äitini käyttäytyy kuin menkkainen teini! Ei katso mua kun puhun, oikeastaan ignooraa täysin. "Mä en nyt jaksa keskittyä siihen" se vaan sanoo, ja mä meen mätänemään kämppääni.

Kyllä, tiedän tehneeni väärin, ja ymmärrän hänen ärsyyntymisensä, mutta miksei asiasta voi keskustella rakentavasti? Tämä vaivaa minua. Tämä oli ainut kerta kun koskaan olen huijannut, ja kuitenkin tunnustin tekoni. Kadun ja haluan järjestää asiat. Mutta kun nämä perheeni aikuiset ovat ah niin kypsiä niin tässä sitten odotellessa että pääseekö näkemään omaa kultaa enää koskaan.

Vinkkejä tähän tilanteeseen?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei lukiolikka98!

      Ikävää, että teillä on tuollainen riita. Teit oikein, kun tunnustit valehtelun, sillä vaikka äitisi on nyt suuttunut, hän luultavasti leppyy nopeammin kuin jos asia olisi tullut ilmi muulla tavalla.

      Aikuisetkaan eivät osaa aina käyttäytyä kypsästi, varsinkaan silloin kun suuttuvat. Ehkä äitisi tarvitsee hieman aikaa asian sulattelemiseen, ja keskustelu voi onnistua paremmin muutaman päivän päästä. Nyt on tärkeää, että saatte välisenne luottamuksen palautumaan.

      Tsemppiä odotteluun, ja toivottavasti asiat selviävät pian!
      Ella ja Pete Jyväskylän NettiSaappaasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe